Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
€ 4.299,- p/mnd klik hier
1999, 44055 Km
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 4.900,- p/mnd klik hier
2000, 45400 Km
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2001, 110452 Km
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 4.390,- p/mnd klik hier
2002, 43745 Km
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 4.900,- p/mnd klik hier
2002, 30500 Km
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2003, 43087 Km
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2003, 43087 Km
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2003, 18361 Km
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2004, 9900 Km
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2005, 33453 Mls
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2005, 41050 Km
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 5.295,- p/mnd klik hier
2005, 59366 Km
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 5.350,- p/mnd klik hier
2005, 16480 Km
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
€ 5.500,- p/mnd klik hier
2005, 12847 Mls
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
2006, 35100 Mls
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2007, 19107 Mls
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 5.650,- p/mnd klik hier
2007, 43842 Km
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2008, 52712 Km
Een stukje historie: BMW in 2005 - De H(igh) P(erformance) 2 (cilinder) serie kwam in 2005 op de markt met als eerste model de HP2, die ook wel HP2 Enduro wordt genoemd nadat er nog twee modellen op de markt kwamen. Met deze serie motorfietsen liet BMW voor het eerst de Form follows function filosofie helemaal los. In feite waren het drie (een enduromotor, een supermotard en een extreme sportmotor) modellen die behalve "plezier" geen enkele functie hadden. Ze vonden feitelijk in alle drie de categorieën concurrenten die meer geschikt waren. De Enduro paste in geen enkele enduroklasse, de supermotard kon niet in supermotardwedstrijden worden ingezet en de sportmotor was minder sterk en zwaarder dan een aantal andere sportieve twins. De HP2-serie bestond uit peperdure, maar wel exclusieve motorfietsen, die bestemd waren voor liefhebbers. De HP2 Sport was de eerste BMW productie-boxermotor met dubbele bovenliggende nokkenassen en de eerste productiemotor met een quickshift schakelsysteem.
© 2000 - 2025 Motoroccasion