Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA XJR 1300 SP
YAMAHA XJR 1300 SP
€ 4.350,- p/mnd klik hier
1999, 33900 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 2.700,- p/mnd klik hier
2000, 33734 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 3.295,- p/mnd klik hier
2001, 46073 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2001, 49933 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2001, 13560 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 4.290,- p/mnd klik hier
2001, 22462 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2001, 23120 Km
Merkdealer
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 3.900,- p/mnd klik hier
2002, 41644 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2002, 37522 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2003, 52223 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2004, 27045 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 6.449,- p/mnd klik hier
2004, 22334 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2007, 8904 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 5.790,- p/mnd klik hier
2007, 25899 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2008, 44204 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2010, 63422 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 5.950,- € 6.450,- p/mnd klik hier
2010, 54079 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 6.790,- p/mnd klik hier
2011, 36476 Km
Merkdealer
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 6.550,- p/mnd klik hier
2012, 39000 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 7.690,- p/mnd klik hier
2012, 17893 Km
Wist u dat: In de motortaal "Lead Wing" betekent: Bijnaam voor de Honda GoldWing. De GL1000 GoldWing van Honda betekende een sensatie toen hij in oktober 1974 werd geïntroduceerd op de IFMA-motorshow in Keulen. Niet alleen door zijn massieve uit­straling en enorm gewicht van 260 kilogram, maar ook door de watergekoelde viercilinder Moxermotor en andere technische bijzonderheden, zoals een tank die onder het zadel is geplaatst. De motorfiets heeft een reputatie verworven als betrouwbare, comfortabele en soepele toerbuffel. Er bestaat waarschijnlijk geen andere motorfiets waarover de meningen zo verdeeld zijn. ‘You hate it or you love it’, zeggen de Engelsen; een middenweg bestaat niet. GoldWinghaters spraken al snel over de Lead Wing (de loden vleugel). Aan de andere kant zijn er motorrijders die bij de GoldWïng zweren, getuige de vele (grote) clubs die momenteel rond dit merk bestaan. Vooral in de Verenigde Staten werd de GoldWing binnen korte tijd een doorslaand succes. Hoe dan ook, de GoldWing is de motorfiets met de meeste (on­gunstig klinkende) bijnamen uit de geschiedenis van de mo­torfiets, zoals: halve auto, Scania en touringcar op twee wie­len. Door de jaren heen werd de motorfiets voortdurend verbe­terd. De huidige GoldWing heeft een zescilinder krachtbron en was de meest luxueuze toerfiets.
© 2000 - 2024 Motoroccasion