Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

21 YAMAHA XJ 6 ABS gevonden

Sorteer op:
YAMAHA XJ 6 S / DIVERSION
YAMAHA XJ 6 S / DIVERSION
€ 1.095,- p/mnd klik hier
1992, 19293 Km
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
€ 995,- p/mnd klik hier
1998, 61036 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2009, 89050 Km
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
€ 4.500,- p/mnd klik hier
2009, 25525 Km
Merkdealer
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
€ 4.650,- p/mnd klik hier
2009, 23477 Km
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2009, 25064 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.899,- p/mnd klik hier
2009, 27059 Km
Merkdealer
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2009, 23567 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.945,- € 5.250,- p/mnd klik hier
2009, 43080 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2010, 74215 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.295,- p/mnd klik hier
2010, 56500 Km
Merkdealer
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2011, 59196 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.599,- p/mnd klik hier
2011, 10557 Km
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
€ 4.595,- p/mnd klik hier
2012, 26410 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 5.799,- p/mnd klik hier
2012, 11497 Km
Merkdealer
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2012, 12806 Km
Merkdealer
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION F ABS
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION F ABS
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2013, 49447 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2013, 22572 Km
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION F ABS
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION F ABS
€ 5.699,- p/mnd klik hier
2013, 26066 Km
Merkdealer
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2014, 35615 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Earles vering" betekent: Variant op de schommelarmvork, waarbij lange schommelarmen worden gebruikt die het scharnierpunt achter het voorwiel leggen. Komt ondermeer voor bij modellen van BMW en Douglas uit de jaren vijftig en zestig. Dit ontwerp voorvork heeft dezelfde voordelen als een conventionele schommelarmvork met korte schommelarmen en parallel-hulpvork. Immers, het onafgeveerde gewicht is ook hier gering. Een extra voordeel van de Earles-vork is dat bij sterk remmen de motorfiets nauwelijks de neiging vertoont voorover te duiken. De Earles-voorvork werd door motorconstructeurs in de jaren zestig vervangen door de telescopische voorvork. Op beperkte schaal wordt de Earles-vork nog toegepast op zijspanmotorfietsen
© 2000 - 2025 Motoroccasion