Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA FJR 1300 AS
YAMAHA FJR 1300 AS
€ 6.745,- p/mnd klik hier
2007, 83674 Km
YAMAHA FJR 1300 AS
YAMAHA FJR 1300 AS
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2007, 63829 Km
YAMAHA FJR 1300 AS
YAMAHA FJR 1300 AS
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2008, 45681 Km
YAMAHA FJR 1300 AS
YAMAHA FJR 1300 AS
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2008, 84404 Km
YAMAHA FJR 1300 AS
YAMAHA FJR 1300 AS
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2008, 26474 Km
Merkdealer
YAMAHA FJR 1300 AS
YAMAHA FJR 1300 AS
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2011, 59327 Km
YAMAHA FJR 1300 AS
YAMAHA FJR 1300 AS
€ 7.990,- € 8.790,- p/mnd klik hier
2011, 64564 Km
Merkdealer
YAMAHA FJR 1300 AS
YAMAHA FJR 1300 AS
€ 10.250,- p/mnd klik hier
2013, 57694 Km
YAMAHA FJR 1300 AS
YAMAHA FJR 1300 AS
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2015, 41000 Km
YAMAHA FJR 1300 AS
YAMAHA FJR 1300 AS
€ 12.250,- p/mnd klik hier
2015, 42740 Km
YAMAHA FJR 1300 AS
YAMAHA FJR 1300 AS
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2015, 41000 Km
YAMAHA FJR 1300 AS
YAMAHA FJR 1300 AS
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2016, 35165 Km
Merkdealer
YAMAHA FJR 1300 AS EXPLORER
YAMAHA FJR 1300 AS EXPLORER
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2017, 9500 Km
YAMAHA FJR 1300 AS
YAMAHA FJR 1300 AS
€ 14.999,- p/mnd klik hier
2019, 44464 Km
Merkdealer
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion