Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA TRACER 700
YAMAHA TRACER 700
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2016, 75000 Km
YAMAHA TRACER 700
YAMAHA TRACER 700
€ 6.599,- p/mnd klik hier
2016, 57260 Km
Merkdealer
YAMAHA TRACER 700
YAMAHA TRACER 700
€ 7.350,- € 7.950,- p/mnd klik hier
2016, 24463 Km
YAMAHA TRACER 700 ABS
YAMAHA TRACER 700 ABS
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2016, 11336 Km
Merkdealer
YAMAHA TRACER 700
YAMAHA TRACER 700
€ 6.790,- p/mnd klik hier
2017, 31137 Km
YAMAHA TRACER 700 ABS
YAMAHA TRACER 700 ABS
€ 7.199,- p/mnd klik hier
2017, 8441 Km
YAMAHA TRACER 700 ABS
YAMAHA TRACER 700 ABS
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2017, 15128 Km
YAMAHA TRACER 700 ABS
YAMAHA TRACER 700 ABS
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2017, 16200 Km
YAMAHA TRACER 700 ABS
YAMAHA TRACER 700 ABS
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2017, 20935 Km
YAMAHA TRACER 700 ABS
YAMAHA TRACER 700 ABS
€ 6.890,- p/mnd klik hier
2018, 45457 Km
YAMAHA TRACER 700 ABS
YAMAHA TRACER 700 ABS
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2018, 38837 Km
YAMAHA TRACER 700 ABS
YAMAHA TRACER 700 ABS
€ 7.295,- p/mnd klik hier
2018, 24800 Km
YAMAHA TRACER 700 ABS
YAMAHA TRACER 700 ABS
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2018, 18613 Km
YAMAHA TRACER 700
YAMAHA TRACER 700
€ 7.690,- p/mnd klik hier
2018, 35282 Km
YAMAHA TRACER 700 ABS
YAMAHA TRACER 700 ABS
€ 7.850,- p/mnd klik hier
2018, 7263 Km
YAMAHA TRACER 700 ABS
YAMAHA TRACER 700 ABS
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2019, 43456 Km
YAMAHA TRACER 700 ABS
YAMAHA TRACER 700 ABS
€ 7.299,- p/mnd klik hier
2019, 33142 Km
YAMAHA TRACER 700 ABS
YAMAHA TRACER 700 ABS
€ 7.450,- € 7.750,- p/mnd klik hier
2019, 37011 Km
YAMAHA TRACER 700 ABS
YAMAHA TRACER 700 ABS
€ 7.850,- p/mnd klik hier
2019, 27423 Km
YAMAHA TRACER 700
YAMAHA TRACER 700
€ 7.995,- p/mnd klik hier
2019, 15321 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Lead Wing" betekent: Bijnaam voor de Honda GoldWing. De GL1000 GoldWing van Honda betekende een sensatie toen hij in oktober 1974 werd geïntroduceerd op de IFMA-motorshow in Keulen. Niet alleen door zijn massieve uit­straling en enorm gewicht van 260 kilogram, maar ook door de watergekoelde viercilinder Moxermotor en andere technische bijzonderheden, zoals een tank die onder het zadel is geplaatst. De motorfiets heeft een reputatie verworven als betrouwbare, comfortabele en soepele toerbuffel. Er bestaat waarschijnlijk geen andere motorfiets waarover de meningen zo verdeeld zijn. ‘You hate it or you love it’, zeggen de Engelsen; een middenweg bestaat niet. GoldWinghaters spraken al snel over de Lead Wing (de loden vleugel). Aan de andere kant zijn er motorrijders die bij de GoldWïng zweren, getuige de vele (grote) clubs die momenteel rond dit merk bestaan. Vooral in de Verenigde Staten werd de GoldWing binnen korte tijd een doorslaand succes. Hoe dan ook, de GoldWing is de motorfiets met de meeste (on­gunstig klinkende) bijnamen uit de geschiedenis van de mo­torfiets, zoals: halve auto, Scania en touringcar op twee wie­len. Door de jaren heen werd de motorfiets voortdurend verbe­terd. De huidige GoldWing heeft een zescilinder krachtbron en was de meest luxueuze toerfiets.
© 2000 - 2025 Motoroccasion