Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 GS ADVENTURE 40 YEARS GS EDITION - 2021

Bouwjaar:
2021
Kleur:
40 TH
Vermogen:
Teller:
24.960 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1250-gs-adventure-40-years-gs-edition
bmw - r-1250-gs-adventure-40-years-gs-edition
bmw - r-1250-gs-adventure-40-years-gs-edition
bmw - r-1250-gs-adventure-40-years-gs-edition
bmw - r-1250-gs-adventure-40-years-gs-edition
bmw - r-1250-gs-adventure-40-years-gs-edition
bmw - r-1250-gs-adventure-40-years-gs-edition
bmw - r-1250-gs-adventure-40-years-gs-edition
bmw - r-1250-gs-adventure-40-years-gs-edition
bmw - r-1250-gs-adventure-40-years-gs-edition
bmw - r-1250-gs-adventure-40-years-gs-edition
bmw - r-1250-gs-adventure-40-years-gs-edition
bmw - r-1250-gs-adventure-40-years-gs-edition
bmw - r-1250-gs-adventure-40-years-gs-edition
bmw - r-1250-gs-adventure-40-years-gs-edition
bmw - r-1250-gs-adventure-40-years-gs-edition
bmw - r-1250-gs-adventure-40-years-gs-edition
bmw - r-1250-gs-adventure-40-years-gs-edition
bmw - r-1250-gs-adventure-40-years-gs-edition
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prachtige BMW R1250GS Adventure
Bouwjaar: 2021
Km. Stand: 24.960

Bomvolle R1250GSA in de speciale 40 Jarig jubileum uitvoering!
Compleet met onderhoudshistorie, Jaarlijks dealeronderhouden.
Grote beurt incl. Klepspeling controle dit jaar uitgevoerd!

Deze BMW Beschikt over de volgende opties:
- 3 Delige aluminium kofferset
- Denali verstralers !!!! 
- Optie 719 kleppendeksels !!!!
- Comfort pakket
- Touring pakket
- Dynamic pakket
- Licht pakket
- Passagiers pakket
- Adaptieve bochtenverlichting
- MSR Motor Slip Regeling
- Dynamic ESA
- Keyles ride
- Koplamp PRO
- Schakelassistent PRO (Quickshifter)
- Rijdmodus PRO
- Navigatie voorbereiding
- Zadelverwarming
- Handvatverwarming
- RDC Bandenspanningscontrole
- Cruise control
- Verstralers
- Multifunctionele knipperlichten
- Alarmsysteem
- SOS Noodoproep 
Etc. Etc. 

Gedocumenteerd onderhoud:
- 01-06-2021, 820 Km. 
- 20-05-2022, 7.440 Km. 
- 01-06-2023, 13.569 Km. 
- 14-02-2024, 18.965 Km. 
- 30-05-2025, 24.207 Km. (Grote beurt incl. Klepspeling controle)
  • WIJ RESERVEREN GEEN MOTOREN!

    INTERESSE IN DEZE MOTOR? KOM LANGS IN ONZE WINKEL!
    DE BELLER IS SNELLER, NEEM CONTACT OP MET 0546681054 (OOK WHATSAPP)


    (Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van o.a. accesoires, opties, druk -en zetfouten)

    DE MOTORZAAK VAN TWENTE!

    Al ruim 20 jaar is Jos Engbers Motoren het adres voor de aankoop van uw nieuwe of (jong) gebruikte motor. 

    Onze motoren worden altijd aangeboden voor een complete rijklaar prijs inclusief afleverinspectie! 3 Maanden volledige Jos Engbers Motoren garantie indien het aankoopbedrag boven de € 4.500,- is. Ook bestaat er de mogelijkheid om dit uit te breiden naar 12 of 24 maanden. Dit middels een Premium Garantie Care4Bike, Real Garant. Vraag gerust naar de voorwaarden. 

    Tevens beschikken wij over een ruime werkplaats met gespecialiseerd personeel. De plek voor het onderhoud aan uw geliefde motor. Ook voor motorkleding bent u bij ons aan het juiste adres. Wij zijn dealer van O.A: Shoei, Shark, RST, Held etc. 

    Door liefhebbers, voor liefhebbers!
    U bent van harte welkom bij ons in de winkel. 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Jos Engbers Motoren B.V.
Galvanistraat 5
Tubbergen
Plan de route
0546-681054
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion