Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 650 - 2007

Garantie: Ja
15987 Km
.
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Tankinhoud: 22 liter
Vrije hefhoogte: 82 cm
Referentienummer: 15635

Suzuki DL650 V-Strom – 2007
15.987 km | 67 pk | 645 cc V-twin | ABS | 22L tank

Veelzijdige allrounder met betrouwbare V-twin en comfortabele rijpositie – ideaal voor woon-werkverkeer en lange ritten.


* 645 cc vloeistofgekoelde 90° V-twin – 67 pk bij 8.800 tpm

* Koppelrijk motorblok – 60 Nm bij 6.400 tpm

* ABS voor extra veiligheid

* 6-versnellingsbak met soepele overbrenging

* Aluminium twin-spar frame voor stabiliteit

* Telescopische voorvork en link-type achtervering

* Dubbele 310 mm schijfremmen voor, 260 mm achter

* Zithoogte: 820 mm | Rijklaar gewicht: 214 kg

* 22L brandstoftank voor lange afstanden

Deze DL650 V-Strom is in nette staat en klaar voor vele kilometers rijplezier.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Friese Motorexperts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over. De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch. De lage initiƫle kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp. Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
© 2000 - 2025 Motoroccasion