Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 650 - 2007

Garantie: Ja
15987 Km
.
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Tankinhoud: 22 liter
Vrije hefhoogte: 82 cm
Referentienummer: 15635

Suzuki DL650 V-Strom – 2007
15.987 km | 67 pk | 645 cc V-twin | ABS | 22L tank

Veelzijdige allrounder met betrouwbare V-twin en comfortabele rijpositie – ideaal voor woon-werkverkeer en lange ritten.


* 645 cc vloeistofgekoelde 90° V-twin – 67 pk bij 8.800 tpm

* Koppelrijk motorblok – 60 Nm bij 6.400 tpm

* ABS voor extra veiligheid

* 6-versnellingsbak met soepele overbrenging

* Aluminium twin-spar frame voor stabiliteit

* Telescopische voorvork en link-type achtervering

* Dubbele 310 mm schijfremmen voor, 260 mm achter

* Zithoogte: 820 mm | Rijklaar gewicht: 214 kg

* 22L brandstoftank voor lange afstanden

Deze DL650 V-Strom is in nette staat en klaar voor vele kilometers rijplezier.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Friese Motorexperts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion