Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSF 600 N BANDIT
SUZUKI GSF 600 N BANDIT
€ 1.400,- p/mnd klik hier
1996, 41796 Km
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 1.400,- p/mnd klik hier
1996, 28618 Mls
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 1.290,- p/mnd klik hier
1997, 28000 Km
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 1.795,- p/mnd klik hier
1997, 58037 Km
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 1.999,- p/mnd klik hier
1997, 37929 Km
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 1.775,- p/mnd klik hier
2000, 39891 Km
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 2.450,- p/mnd klik hier
2000, 46583 Km
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 2.945,- p/mnd klik hier
2000, 27243 Km
SUZUKI GSF 600 N BANDIT
SUZUKI GSF 600 N BANDIT
€ 2.440,- p/mnd klik hier
2001, 52754 Km
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 2.799,- p/mnd klik hier
2002, 61000 Km
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 1.950,- p/mnd klik hier
2003, 32346 Km
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 2.490,- p/mnd klik hier
2003, 22086 Km
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 2.750,- p/mnd klik hier
2003,
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2004, 30858 Km
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2004, 20000 Km
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2005, 30625 Km
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
© 2000 - 2024 Motoroccasion