Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GLADIUS ABS
SUZUKI GLADIUS ABS
€ 4.485,- p/mnd klik hier
2009, 22437 Km
SUZUKI GLADIUS
SUZUKI GLADIUS
€ 4.690,- p/mnd klik hier
2009, 6477 Km
Merkdealer
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
€ 3.495,- p/mnd klik hier
2010, 59099 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2010, 29800 Km
Merkdealer
SUZUKI GLADIUS ABS
SUZUKI GLADIUS ABS
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2010, 35885 Km
SUZUKI GLADIUS
SUZUKI GLADIUS
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2010, 17275 Km
SUZUKI GLADIUS
SUZUKI GLADIUS
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2010, 4207 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2010, 19282 Km
SUZUKI GLADIUS
SUZUKI GLADIUS
€ 3.990,- € 4.190,- p/mnd klik hier
2011, 34144 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2011, 18328 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2011, 15515 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS ABS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS ABS
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2011, 28469 Km
Merkdealer
SUZUKI GLADIUS ABS
SUZUKI GLADIUS ABS
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2011, 20800 Km
Merkdealer
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2012, 15840 Km
SUZUKI GLADIUS
SUZUKI GLADIUS
€ 4.290,- p/mnd klik hier
2012, 24869 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
€ 3.850,- p/mnd klik hier
2013, 30876 Km
SUZUKI GLADIUS ABS
SUZUKI GLADIUS ABS
€ 3.895,- p/mnd klik hier
2013, 24223 Km
SUZUKI GLADIUS
SUZUKI GLADIUS
€ 4.690,- p/mnd klik hier
2013, 10800 Km
Merkdealer
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2013, 16704 Km
Merkdealer
SUZUKI GLADIUS ABS
SUZUKI GLADIUS ABS
€ 3.000,- p/mnd klik hier
2014, 42000 Km
Wist u dat: In de motortaal "Off road" betekent: Met de off road, of de off the road-motorfiets, kan door het landschap worden gereden, waarbij modder, kuilen, mul zand en stenen kunnen worden getrotseerd. Off the road geeft aan dat de motorfiets niet primair is ontworpen voor het rijden op de weg, wat echter wel mogelijk is. De off road is een kruising van een motorfiets voor gebruik op de weg en een crossmotorfiets. Hij heeft banden met een grof profiel en een voorvork met een extra lange veerweg, waardoor hij hoog op de benen staat. Bovendien is een beschermplaat aangebracht die het carter tegen steenslag beschermt. Zoals veel trends is de off road-rage uit de Verenigde Staten komen overwaaien. Dat gebeurde in de tweede helft van de jaren zeventig. Yamaha was trendsetter met een eencilinder 250CC tweetakt. De Yamaha XT500, met eencilinder viertaktmotor, is zonder twijfel de bekendste off road en bleek een betrouwbare motorfiets die zich in een grote populariteit mocht verheugen. De XT500 heeft inmiddels een aantal waardige opvolgers gekregen, waaronder de XT600. Een groeiende trend is het toenemend aantal cc’s dat de constructeurs in de off road-motorfietsen stoppen. De Yamaha XTZ750 Super Ténéré bijvoorbeeld heeft twee cilinders met een gezamenlijke cilinderinhoud van 750CC. Off road rijden is een avontuurlijke bezigheid, men komt op plaatsen waar men met de auto niet kan komen. Een off road-rijder heet in Frankrijk een randonneur, een wandelaar, iemand die wandelt met behulp van de motorfiets. De Engelsen spreken van dual sport als zij off road bedoelen en dat geeft duidelijker aan waarvoor deze motorfietsen in de praktijk worden gebruikt, namelijk op én naast de weg.
© 2000 - 2024 Motoroccasion