Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
€ 2.450,- p/mnd klik hier
2005, 49512 Km
SUZUKI GSF 650 S
SUZUKI GSF 650 S
€ 2.990,- p/mnd klik hier
2005, 36616 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
€ 2.990,- € 3.490,- p/mnd klik hier
2005, 52273 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2005, 32290 Km
SUZUKI GSF 650 SA
SUZUKI GSF 650 SA
€ 3.790,- p/mnd klik hier
2005, 21460 Km
SUZUKI GSF 650 N BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 N BANDIT ABS
€ 1.999,- p/mnd klik hier
2006, 50300 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
€ 2.745,- p/mnd klik hier
2006, 16370 Km
SUZUKI GSF 650 SA
SUZUKI GSF 650 SA
€ 2.995,- p/mnd klik hier
2006, 36354 Km
SUZUKI GSF 650 N BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 N BANDIT ABS
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2006, 41471 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
€ 1.950,- € 2.450,- p/mnd klik hier
2007, 70000 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
€ 2.790,- p/mnd klik hier
2007, 61182 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2007, 50177 Km
SUZUKI GSF 650 SA
SUZUKI GSF 650 SA
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2007, 34649 Km
SUZUKI GSF 650 N BANDIT
SUZUKI GSF 650 N BANDIT
€ 3.995,- p/mnd klik hier
2007, 20927 Km
SUZUKI GSF 650 S
SUZUKI GSF 650 S
€ 2.500,- € 2.750,- p/mnd klik hier
2008, 29990 Km
SUZUKI GSF 650 SA
SUZUKI GSF 650 SA
€ 2.990,- p/mnd klik hier
2008, 51801 Km
SUZUKI GSF 650 SA ABS
SUZUKI GSF 650 SA ABS
€ 3.995,- p/mnd klik hier
2008, 18216 Km
SUZUKI BANDIT 650 SA
SUZUKI BANDIT 650 SA
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2008, 20543 Km
SUZUKI GSF 650 SA
SUZUKI GSF 650 SA
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2009, 33728 Km
SUZUKI BANDIT 650 S
SUZUKI BANDIT 650 S
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2011, 35730 Km
Wist u dat: In de motortaal "Dieselen" betekent: Ook wel nadieselen. Verschijnsel dat de motor door zelfontbranding van het benzine-luchtmengsel blijft doorlopen nadat het contact is afgezet. Dit wordt veroorzaakt door het nagloeien van koolafzetting op de bovenkant van de zuiger, in de cilinderkop of op de kleppen. Dieselen is een vorm van pingelen of detoneren, zijnde een ongereguleerde vorm van verbranding in de motor.
© 2000 - 2025 Motoroccasion