Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 7.899,- p/mnd klik hier
2015, 44220 Km
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2015, 6200 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2015, 15001 Km
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 8.250,- € 8.950,- p/mnd klik hier
2015, 29747 Km
SUZUKI GSX-S 1000 (Z)A
SUZUKI GSX-S 1000 (Z)A
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2016, 69900 Km
SUZUKI GSX-S 1000
SUZUKI GSX-S 1000
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2016, 47000 Km
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
€ 7.900,- p/mnd klik hier
2016, 40500 Km
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
€ 8.150,- p/mnd klik hier
2016, 35700 Km
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2016, 29900 Km
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2016, 27483 Km
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 8.650,- p/mnd klik hier
2016, 29584 Km
SUZUKI GSX-S 1000 STREET X-TREME
SUZUKI GSX-S 1000 STREET X-TREME
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2016, 35800 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 8.790,- p/mnd klik hier
2016, 17971 Km
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2017, 24607 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2018, 23800 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2018, 16200 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 9.499,- p/mnd klik hier
2018, 20513 Km
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 8.995,- p/mnd klik hier
2019, 21773 Km
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 9.499,- p/mnd klik hier
2019, 32656 Km
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2019, 5562 Km
Een stukje historie: BMW in 2001 - Rond 2001 werd de boxermotoren opgewaardeerd tot de R 1150-serie, waarbij de uiterlijke verschillen minimaal waren. In die periode verschenen ook de eerste 1200cc-modellen, maar dat waren de zeer afwijkende cruisers van de R 1200 C-serie, die niet erg succesvol werden. De "echte" R 1200-serie, met opvolgers voor de R 1150-serie, verscheen vanaf 2004 met de R 1200 GS. In de jaren 00 zette BMW de drang naar meer motorvermogen door, ook bij de boxermotoren, die bijvoorbeeld de 122 pk sterke R 1200 S en later de "High Performance" HP2-serie kregen. Maar het summum van vermogen kwam met de nieuwe K-serie met dwarsgeplaatste motor.
© 2000 - 2025 Motoroccasion