Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TROPHY 1200 - 2000

Bouwjaar:
2000
Kleur:
BLAUW
Vermogen:
72 kW
Teller:
71.416 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
!! Net binnen gekomen en zo weer weg NETTE TRIUMPH TROPHY 1200 voor €1599 !!

Motor heeft aan de rechterkant valschade zie foto's.

Handvatverwarming / Orginele 3-delige kofferset in kleur / Datum 1ste toelating 21-03-2000 / 71416 km / 80 kW (109 pk) 287 kg.


  • INRUIL WELKOM.


    MotoRestyle
    Leroy Tigchelaar
    Hommel  9
    7317 BL  Apeldoorn
    Leroy  06-52831572 

    mail :  info@motorestyle.nl
    website: www.motorestyle.nl
    Geopend : maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur
    Zaterdag : van 10.00 tot 16.00 uur

    Voor een bezichtiging of proefrit graag eerst even bellen !

    Wij beantwoorden geen  "wat is de uiterste prijs"  mails.
    Garantie tegen meerprijs van € 295,-  ( niet op alle motoren )

    -


  • Wij bieden bij al onze motoren 5 dagen gratis verzekering.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MotoRestyle
Hommel 9
Apeldoorn
Plan de route
06-52831572
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1920 - In Mandello del Lario richtten op 15 maart 1920 Carlo Guzzi, technische genie en ontwerper, en zijn vriend Giorgio Parodi, de zoon van Emanuele, de -Societa Anonima Moto Guzzi- op. En zo werd een van de beroemdste motorfietsmerken geboren. Carlo Guzzi en Giorgio Parodi waren een paar jaar daarvoor werkzaam bij de luchtmacht en samen met motorfietscoureur Giovanni Ravelli tot de ontdekking gekomen dat ze allen een brandende hartstocht voor de motorfiets hadden. In tegenstelling tot bijna alle andere constructeurs die in die jaren constant streefden naar betere prestaties was men bij Moto Guzzi gefocust op het feit dat elke component van de motorfiets het vooral moest hebben van de functionaliteit en betrouwbaarheid. Dit word al direct zichtbaar in het eerste prototype. Radicaal verschillend van andere motoren in zijn motorconfiguratie en framebouw. Een filosofie die Moto Guzzi door haar meer dan tachtig jarig leven nog steeds nastreeft.
© 2000 - 2025 Motoroccasion