Nieuwsbrief:

MotoRestyle

MotoRestyle is een klein bedrijf met veel expertise. Gelegen in het mooie Apeldoorn wordt er dagelijks gewerkt aan motoren die technisch en optisch er tiptop bijstaan. Om dit kwaliteitsniveau te blijven handhaven is het van tijd tot tijd nodig om even van de zaak weg te rijden. Daarom is het goed om voorafgaand aan een bezoek even te bellen. MotoRestyle biedt het betaalgemak van Numotorrijden. We gaan er van uit dat kwaliteit wordt herkend en beantwoorden daarom geen "wat is de uiterste prijs" mails. MotoRestyle Leroy Tigchelaar Hommel 9 7317BL  Apeldoorn 06-52831572 Maandag op afspraak Dinsdag t/m vrijdag open van 09.00 tot 17.00 uur Zaterdag open van 10.00 tot 16.00 uur
Alle motoren van MotoRestyle
16 motoren gevonden
YAMAHA TDM 900
YAMAHA TDM 900
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2003, 88621 Km
HONDA CBR 250 R C-ABS
HONDA CBR 250 R C-ABS
€ 3.099,- p/mnd klik hier
2013, 29176 Km
BMW F 800 GT
BMW F 800 GT
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2015, 121154 Km
BMW R 1100 RT
BMW R 1100 RT
€ 1.999,- p/mnd klik hier
1996, 99601 Km
BMW K 1200 GT
BMW K 1200 GT
€ 2.899,- p/mnd klik hier
2003, 135485 Km
HONDA ST 1100 PAN EUROPEAN ABS TCS
HONDA ST 1100 PAN EUROPEAN ABS TCS
€ 2.499,- p/mnd klik hier
1997, 83873 Km
BMW R 1100 GS
BMW R 1100 GS
€ 2.799,- p/mnd klik hier
2000, 108027 Km
BMW R 1100 RS
BMW R 1100 RS
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2001, 45868 Km
YAMAHA TDM 900
YAMAHA TDM 900
€ 2.250,- p/mnd klik hier
2004, 85078 Km
TRIUMPH TIGER 800 XC ABS
TRIUMPH TIGER 800 XC ABS
€ 9.199,- p/mnd klik hier
2016, 37474 Km
KAWASAKI ER 6 F ABS
KAWASAKI ER 6 F ABS
€ 5.650,- p/mnd klik hier
2016, 19970 Km
MOTO MORINI CORSARO 1200 VELOCE
MOTO MORINI CORSARO 1200 VELOCE
€ 4.199,- p/mnd klik hier
2007, 36000 Km
BMW F 800 GT
BMW F 800 GT
€ 6.599,- p/mnd klik hier
2014, 37719 Km
BMW R 1200 GS ADVENTURE
BMW R 1200 GS ADVENTURE
€ 9.399,- p/mnd klik hier
2009, 105371 Km
MUTT MOTORCYCLES MASTIFF 250
MUTT MOTORCYCLES MASTIFF 250
€ 3.699,- p/mnd klik hier
2022, 2162 Km
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2008, 88977 Km
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion