Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.790,- € 7.290,- p/mnd klik hier
2012, 39084 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.399,- p/mnd klik hier
2013, 43350 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.900,- p/mnd klik hier
2013, 25400 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.900,- p/mnd klik hier
2013, 31800 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2013, 18623 Km
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
€ 7.090,- p/mnd klik hier
2013, 16968 Km
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2013, 23000 Km
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
€ 6.890,- € 7.290,- p/mnd klik hier
2013, 32296 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.990,- € 7.490,- p/mnd klik hier
2013, 28804 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2014, 63606 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2014, 51203 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2014, 55701 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.695,- p/mnd klik hier
2014, 39841 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.749,- p/mnd klik hier
2014, 69678 Km
KAWASAKI Z 800 E ABS
KAWASAKI Z 800 E ABS
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2014, 28108 Km
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
€ 6.789,- p/mnd klik hier
2014, 27968 Km
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
€ 6.790,- p/mnd klik hier
2014, 43853 Km
KAWASAKI Z 800 E ABS
KAWASAKI Z 800 E ABS
€ 6.900,- p/mnd klik hier
2014, 28700 Km
KAWASAKI Z 800 E ABS
KAWASAKI Z 800 E ABS
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2014, 32258 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2014, 29917 Km
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2024 Motoroccasion