Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
€ 10.840,- p/mnd klik hier
2017, 14189 Km
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
€ 10.945,- p/mnd klik hier
2017, 8952 Km
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
€ 11.690,- p/mnd klik hier
2017, 23980 Km
Merkdealer
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
€ 12.940,- p/mnd klik hier
2017, 3523 Km
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2018, 20249 Km
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER BLACK
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER BLACK
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2018, 6800 Km
Merkdealer
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
€ 13.199,- p/mnd klik hier
2019, 6490 Km
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
€ 16.790,- p/mnd klik hier
2024, 2630 Km
Merkdealer
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
€ 18.095,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
€ 18.695,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
€ 18.845,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
€ 17.990,- € 18.845,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
€ 19.045,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
TRIUMPH BOBBER PURPLE STEALTH EDITION
TRIUMPH BOBBER PURPLE STEALTH EDITION
€ 19.495,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
€ 22.950,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion