Nieuwsbrief:

TRIUMPH  BOBBER PURPLE STEALTH EDITION - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
PAARS
triumph - bobber-purple-stealth-edition
triumph - bobber-purple-stealth-edition
triumph - bobber-purple-stealth-edition
triumph - bobber-purple-stealth-edition
triumph - bobber-purple-stealth-edition
triumph - bobber-purple-stealth-edition
triumph - bobber-purple-stealth-edition
triumph - bobber-purple-stealth-edition
triumph - bobber-purple-stealth-edition
triumph - bobber-purple-stealth-edition
triumph - bobber-purple-stealth-edition
triumph - bobber-purple-stealth-edition
triumph - bobber-purple-stealth-edition
triumph - bobber-purple-stealth-edition
triumph - bobber-purple-stealth-edition
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Garantie: TLM'S New Bikes
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 400 afleverkosten.

De indrukwekkende met de hand
gespoten Triumph Bonneville Bobber
1200 Stealth editie. Deze speciale
kleurstelling is slechts één jaar
beschikbaar en hebben wij nu in onze
showroom. Dit is jouw kans om een
unieke Bobber te bezitten die velen
hoofden zal doen draaien. De nieuwe
Stealth Editions, die slechts één
jaar beschikbaar zijn, vormen een
exclusieve collectie van acht
prachtige Bonnevilles. Het model
heeft zijn eigen unieke tankdesign,
met een spectaculaire,
handgeschilderde afwerking die in het
licht intenser wordt en levendige
kleuren onthult.De overgang van de
donkere grafiettint naar de levendige
kleur paars komt tot leven als het
lakwerk wordt blootgesteld aan licht.
De kleurstelling varieert qua tint en
intensiteit onder verschillende
omstandigheden, en ziet er vanuit
elke hoek anders uit. De met de hand
aangebrachte afwerking zorgt voor
subtiele variaties, waardoor elke
motorfiets echt uniek is.Dit is jouw
kans om een Bobber Stealth editie te
bezitten. Wij bieden hem aan
inclusief twee jaar fabrieksgarantie
en gegarandeerd rijplezier.

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2024 Motoroccasion