Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja
Referentienummer: 3575
Nieuwe Suzuki GSX-8R. Meerpijs afgebeelde Sport Pack: € 929,-
- Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0497-555404 of stuur een email naar: info@vangervenmotoren.nl
Maandag: 9:00 - 18:00
Dinsdag: 9:00 - 18:00
Woensdag:9:00 - 12:00
Donderdag: 9:00 - 18:00
Vrijdag: 9:00 - 18:00
Zaterdag:9:00 - 16:00
Zondag:Gesloten
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, parallel twin |
Boring x slag | 84 mm x 84 mm |
Cilinder inhoud | 776 cc |
Comp. verhouding | 12,8:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 83 pk / 61 kW bij tpm |
Max. koppel | 78 Nm bij 6800 tpm |
Koppeling | Nat, meervoudig |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen ruggengraatstijl |
Vering voor | Telescopisch, schroefveren, oliegevuld |
Vering achter | Swingarm, schroefveer, oliegevuld |
Remmen voor | Nissin radiaal gemonteerde remklauwen met 4 zuigers, 310 mm schijven met ABS |
Remmen achter | Nissin 1-zuiger remklauw, 240 mm schijf met ABS |
Voorband | 120/70-17 |
Achterband | 180/55-17 |
Wielbasis | 1465 mm |
Lengte | 2115 mm |
Breedte | 770 mm |
Hoogte | 1135 mm |
Zithoogte | 810 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Dealerschappen: HUSQVARNA, KTM, SUZUKI, MV AGUSTA |
Van Gerven Motoren
* Bezorging in Nederland en Belgie
* Levering binnen 3 werkdagen
* Uitstekende service
* Ruilen of geld terug mogelijk
* Veilig betalen
 | Bergeyk, Noord-Brabant |
 | 0497-555404 |
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken