Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja
Referentienummer: 3865
De GSX-8T is leverbaar in drie kleuren:
QSY – Candy Burnt Gold
QVP – Metallic Mat Steel Green
YVK – Metallic Mat Black No.2.
- Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0497-555404 of stuur een email naar: info@vangervenmotoren.nl
Maandag: 9:00 - 18:00
Dinsdag: 9:00 - 18:00
Woensdag:9:00 - 12:00
Donderdag: 9:00 - 18:00
Vrijdag: 9:00 - 18:00
Zaterdag:9:00 - 16:00
Zondag:Gesloten
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4-takt, 2-cilinder, vloeistofgekoeld, DOHC |
Boring x slag | 84 mm x 84 mm |
Cilinder inhoud | 776 cc |
Comp. verhouding | 12,8:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | Elektronische ontsteking (getransistoriseerd) |
Vermogen | |
Max. koppel | |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen constant mesh |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting |
Starter | |
Tankinhoud | 16 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | staal |
Vering voor | Omgekeerde telescopische vork, schroefveer, oliegedempt |
Vering achter | Schakelbaar, schroefveer, oliegedempt |
Remmen voor | Dubbele schijf, radiaal gemonteerd, ø310mm |
Remmen achter | Schijfrem |
Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) tubeless |
Achterband | 180/55ZR17M/C (73W) tubeless |
Wielbasis | 1465 mm |
Lengte | 2115 mm |
Breedte | 775 mm |
Hoogte | 1105 mm |
Zithoogte | 815 mm |
Drooggewicht | 201 kg |
Leverbare kleuren | Metallic Mat Steel Green (QVP), Candy Burnt Gold (QSY), Metallic Mat Black (YKV) |
Beschrijving | Het productconcept achter de GSX-8T is "Retro Spirit, Next Generation Performance". De styling is een respectvol eerbetoon aan legendarische Suzuki-modellen uit het verleden en legt de look en feel van een authentieke motorfiets vast. Tegelijkertijd creëren ze een unieke aantrekkingskracht door deze klassieke uitstraling te combineren met prestaties die worden aangedreven door Suzuki's nieuwste technologie. |
| Dealerschappen: HUSQVARNA, KTM, SUZUKI, MV AGUSTA |
Van Gerven Motoren
* Bezorging in Nederland en Belgie
* Levering binnen 3 werkdagen
* Uitstekende service
* Ruilen of geld terug mogelijk
* Veilig betalen
 |
Van Gerven Motoren |
|
Stokskesweg 21
Bergeyk
Plan de route
|
 |
0497-555404
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK
(Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken