Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Honda VFR800 Crossrunner ABS werkelijk in absolute originele nieuwstaat en let op met maar 13823km op de teller. Verder is deze motorfiets voorzien van de volgende opties:
- Valbeugels origineel
- Mistlampen (verstralers) origineel
- Middenbok
- Handvatverwarming
- WELKOM BIJ MOTORHUIS BRABANT
De mooiste motoren en de scherpste prijzen vindt u hier!
wij verzorgen verkoop, onderhoud en reparatie voor alle merken en types motoren, Bel, mail of kom langs voor al uw motorvragen.
Wij ruilen ook motoren in kijk op de website onder de rubriek SERVICE
Bij ons vindt u geen offertes met kleine lettertjes. Wij zijn duidelijk tegenover onze klanten. Geen afleveringskosten, geen kosten rijklaar maken,.Basis pakket is geen garantie voor motoren ouder dan 24 maanden . Maar voor een kleine meerprijs bieden wij u 6 of 12 of zelfs 24 maanden garantie.
Gratis 10 dagen All-Risk verzekerd !
Aan type en letterfouten kunnen geen rechten worden ontleend.
OP WAT IS UITERSTE PRIJS EN BIEDINGEN GEVEN WIJ GEEN REACTIE !
Motorhuisbrabant
Lannerstraat 9
5011 ET Tilburg
www.motorhuisbrabant
info@motorhuisbrabant.nl
013-8225552 of 06-41341900 na 18.00u mocht u binnen de openingstijden niet kunnen maken wij graag een afspraak met u
BIJ ONS IS PRIJS OOK ECHT PRIJS !!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Vloeistofgekoelde 4 cilinder V4 |
Boring x slag | 72|48 |
Cilinder inhoud | 782 |
Comp. verhouding | 11.8:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder DOHC |
Brandstof toevoer | Electronische injectie PGM-FI |
Ontsteking | Transistor ontsteking |
Vermogen | 106|78|10.250 |
Max. koppel | 75|8500 |
Koppeling | Natte meerplaten |
Versnellingsbak | 6 versnellingsbak |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20.8 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Aluminium twinspar |
Vering voor | 43mm HMAS cartridge-type telescopische vork met stepless preload, 131mm vrije speling, 145mm slag |
Vering achter | Pro-link met gasgevulde HMAS demper, 35stap (hydraulische) vering, 148mm vrije speling |
Remmen voor | 310mm x 4.5mm dual floating hydraulische schijf met radial fit 4-remzuigers (*ABS)en gesinterde metalen remblokken |
Remmen achter | 256mm x 6mm hydraulische remschijf met 2 remzuigers (*ABS) en gesinterde metalen remblokken |
Voorband | 120/70/17 |
Achterband | 180-55-17 |
Wielbasis | 1464 |
Lengte | 2190 |
Breedte | 870 |
Hoogte | 1360 |
Zithoogte | 816 |
Drooggewicht | 242 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Wie je ook bent, waar je ook bent: maak je op voor een bijzondere V4-motorfiets die je een volledig nieuwe ervaring biedt. Met de nieuwe VFR800X Crossrunner kun je op elk gewenst moment de dagelijkse sleur doorbreken, met een verlangen naar avontuur waarvan je niet wist dat je die in je had. Het verlangen om nieuwe doelen te stellen en deze op een sportieve manier te bereiken. Om dit unieke gevoel op te wekken, werd deze sport tourer uitgebreid aangepast en tot in de kleinste details aangescherpt – hij is nu dynamischer, veelzijdiger en spannender dan ooit.
Vanaf de allereerste blik wordt duidelijk dat de nieuwe VFR800X Crossrunner met zijn robuuste body voor een grenzeloos avontuur staat. En voor eindeloos enthousiasme, want de van onze VFR800F bekende, karakteristieke V4-motor combineert een indrukwekkend vermogen met een expressief geluid. Heb je eenmaal plaatsgenomen op het zadel, dan maken de praktische functies, zoals de tractiecontrole, de LED-koplamp en de zelfuitschakelende richtingaanwijzers, veel indruk. Deze uitrusting combineert dynamisch rijplezier met modern comfort. Een ervaring die je nooit meer wilt missen. |
WELKOM BIJ MOTORHUIS BRABANT
De mooiste motoren en de scherpste prijzen vindt u bij Motorhuis Brabant.
Onze showroom met een uitgebreide selectie van jonge gebruikte motoren is in Tilburg Noord te vinden.
Daarnaast kunt u ook ons volledig assortiment op deze website bekijken.
| Tilburg, Noord-Brabant |
| 013-8225552 |
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maakte deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht,
maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letterlijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te worden. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegenwacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor motorfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Liberators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw type Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken