Nieuwsbrief:

HONDA  VFR 800 X CROSSRUNNER ABS - 2015

Garantie: Ja
13823 Km
Zwart
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Honda VFR800 Crossrunner ABS werkelijk in absolute originele nieuwstaat en let op met maar 13823km op de teller. Verder is deze motorfiets voorzien van de volgende opties:
- Valbeugels origineel
- Mistlampen (verstralers) origineel
- Middenbok
- Handvatverwarming
  • WELKOM BIJ MOTORHUIS BRABANT

    De mooiste motoren en de scherpste prijzen vindt u hier!

    wij verzorgen verkoop, onderhoud en reparatie voor alle merken en types motoren, Bel, mail of kom langs voor al uw motorvragen.

    Wij ruilen ook motoren in kijk op de website onder de rubriek SERVICE

    Bij ons vindt u geen offertes met kleine lettertjes. Wij zijn duidelijk tegenover onze klanten. Geen afleveringskosten, geen kosten rijklaar maken,.Basis pakket is geen garantie voor motoren ouder dan 24 maanden . Maar voor een  kleine meerprijs bieden wij u 6 of 12 of zelfs 24 maanden garantie.

    Gratis 10 dagen All-Risk verzekerd !

    Aan type en letterfouten kunnen geen rechten worden ontleend.

    OP WAT IS UITERSTE PRIJS EN BIEDINGEN GEVEN WIJ GEEN REACTIE !

    Motorhuisbrabant
    Lannerstraat 9
    5011 ET Tilburg

    www.motorhuisbrabant
    info@motorhuisbrabant.nl

    013-8225552 of 06-41341900 na 18.00u mocht u binnen de openingstijden niet kunnen maken wij graag een afspraak met u

    BIJ ONS IS PRIJS OOK ECHT PRIJS !!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorhuis Brabant
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion