Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW F 800 R
BMW F 800 R
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2009, 42561 Km
BMW F 800 R
BMW F 800 R
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2009, 28000 Km
BMW F 800 R
BMW F 800 R
€ 5.095,- p/mnd klik hier
2009, 24200 Km
BMW F 800 R
BMW F 800 R
€ 4.950,- € 5.250,- p/mnd klik hier
2009, 44647 Km
BMW F 800 R
BMW F 800 R
€ 3.950,- € 4.450,- p/mnd klik hier
2010, 61400 Km
BMW F 800 R
BMW F 800 R
€ 4.499,- p/mnd klik hier
2010, 48389 Km
BMW F 800 R
BMW F 800 R
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2010, 41567 Km
BMW F 800 R
BMW F 800 R
€ 4.850,- p/mnd klik hier
2010, 32685 Km
BMW F 800 R
BMW F 800 R
€ 5.445,- p/mnd klik hier
2010, 23501 Km
BMW F 800 R
BMW F 800 R
€ 4.950,- € 5.490,- p/mnd klik hier
2010, 45000 Km
BMW F 800 R
BMW F 800 R
€ 5.690,- € 5.990,- p/mnd klik hier
2011, 30480 Km
BMW F 800 R
BMW F 800 R
€ 4.395,- p/mnd klik hier
2012, 59773 Km
BMW F 800 R
BMW F 800 R
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2012, 21299 Km
BMW F 800 R
BMW F 800 R
€ 5.599,- p/mnd klik hier
2012, 28255 Km
BMW F 800 R
BMW F 800 R
€ 5.695,- p/mnd klik hier
2012, 23167 Km
BMW F 800 R
BMW F 800 R
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2012, 21207 Km
BMW F 800 R
BMW F 800 R
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2012, 20445 Km
BMW F 800 R
BMW F 800 R
€ 5.995,- p/mnd klik hier
2012, 48029 Km
BMW F 800 R
BMW F 800 R
2012, 34906 Km
BMW F 800 R
BMW F 800 R
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2013, 33465 Km
Merkdealer
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2024 Motoroccasion