Nieuwsbrief:

BMW  F 800 R - 2012

Bouwjaar:
2012
Kleur:
ZILVER
Vermogen:
35 kW
Teller:
19.003 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2012

Met A2 kenteken(35kw) , Orginele
uitlaat , scherm etc zit erbij.

= Bedrijfsinformatie =

Zoekwoorden: Honda / Kawasaki / KTM / Suzuki / Yamaha /
Husqvarna / Husaberg / Beta / Gas Gas / TM / Sherco / 50 /
65 / 85 / 125 / 144 / 150 / 200 / 250 / 300 / 350 / 400 /
450 / 525 / 530 etc./ Crossmotoren / Cross motor /
Gebruikte Crossmotor / Gebruikte Cross motoren / Gebruikte
Enduro Motoren / Gebruikte Enduro motor .




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Paashuis Motoren
Lievelderweg 28-A
Lichtenvoorde
Plan de route
0544-379181
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion