Nieuwsbrief:

YAMAHA  XVS 650 DRAGSTAR - 2006

Garantie: Nee
19886 Km
ZWART METALLIC
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 3

Yamaha XVS 650 A DragStar Classic 2006


- Kenteken: MR-FG-81
- Merk: Yamaha
- Model: Chopper
- Tellerstand: 19886 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2006
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: zwart Metallic
- Motorinhoud: 649 cc
- Aantal cilinders: 2
- Motorcode: M606E
- Vermogen: 29 kW / 39pk
- Ledig gewicht: 242 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 3

Inruil Mogelijk

Overige

- Geschikt voor A2 rijbewijs
- Handvatverwarming


Nette Dragstar met weinig kilometers
motor heeft her en der wel wat lichte oxidatie opgelopen in de jaren
technisch top, lederen tasje aan de achterbrug, en handvatverwarming zit er op!

Afleverpakketten



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!

Opties en Accessoires:
Geschikt voor A2 rijbewijs, Handvatverwarming




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
BNM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2024 Motoroccasion