Nieuwsbrief:

BNM Motoren

Alle motoren van BNM Motoren
29 motoren gevonden
YAMAHA YZF R6
YAMAHA YZF R6
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2002, 48613 Km
KAWASAKI Z 750 ABS
KAWASAKI Z 750 ABS
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2011, 37162 Km
CFMOTO 800 MT EXPLORER
CFMOTO 800 MT EXPLORER
€ 14.499,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
KYMCO XCITING 400I ABS
KYMCO XCITING 400I ABS
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2020, 19095 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2021, 3219 Km
HONDA CB 500 X / ABS
HONDA CB 500 X / ABS
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2019, 34577 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2013, 31888 Km
HONDA CB 1100 C-ABS
HONDA CB 1100 C-ABS
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2013, 23885 Km
TRIUMPH TIGER 800 XRX
TRIUMPH TIGER 800 XRX
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2015, 53956 Km
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 9.250,- p/mnd klik hier
2011, 22449 Km
CFMOTO 800 NK SPORT
CFMOTO 800 NK SPORT
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
SUZUKI SV 650
SUZUKI SV 650
€ 2.500,- p/mnd klik hier
2004, 36923 Km
KAWASAKI VERSYS 1000 SE
KAWASAKI VERSYS 1000 SE
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2019, 36739 Km
HONDA CB 600 F HORNET ABS
HONDA CB 600 F HORNET ABS
€ 4.950,- € 5.250,- p/mnd klik hier
2009, 24046 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.150,- € 4.500,- p/mnd klik hier
2019, 10057 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2015, 14921 Km
SUZUKI GSX 1250 FA
SUZUKI GSX 1250 FA
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2012, 37683 Km
CFMOTO 450 NK
CFMOTO 450 NK
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2024, 990 Km
CFMOTO 800 MT SPORT
CFMOTO 800 MT SPORT
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
YAMAHA FJR 1300 A
YAMAHA FJR 1300 A
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2010, 54486 Km
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2024 Motoroccasion