Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
We werken voor verkoop uitsluitend op afspraak voor bezichtiging Bodelier Custom Build is motorbeleving. Uw adres voor Top Occasions, een nieuwe motorfiets, scooters, service & onderhoud, accessoires.
Advertentieprijs = excl. onderhoudsbeurt en garantie
kosten.
Soms zijn internetprijzen afwijkend ivm geen inruil mogelijk.
Financiering op al onze motorfietsen is mogelijk inruil alle merken/types mogelijk. Voor meer info bel: 06-51 63 19 04 .
Voor afspraak altijd bellen !!!.om teleurstelling te voorkomen.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | 2-cilinder, Vloeistofgekoeld, 4-takt, dubbel bovenliggende nokkenas, 4-kleppen |
Boring x slag | 80.0|68.6 |
Cilinder inhoud | 689 |
Comp. verhouding | 11.5 : 1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 74.8|55.0|9.000 |
Max. koppel | 68.0|6.500 |
Koppeling | Nat, meervoudige platen |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Diamantvormig |
Vering voor | 130 mm |
Vering achter | 130 mm |
Remmen voor | Hydraulisch bediend, twee remschijven, Ĝ 282 mm |
Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ĝ 245 mm |
Voorband | 120/70 ZR 17M/C(58W) (Tubeless) |
Achterband | 180/55 ZR 17M/C(73W) (Tubeless) |
Wielbasis | 1.400 |
Lengte | 2.085 |
Breedte | 745 |
Hoogte | 1.090 |
Zithoogte | 805 |
Drooggewicht | 182 |
Leverbare kleuren | Night Fluo, Race Blum, Lava Red, Matt Grey |
Beschrijving | De MT-07 is een motorfiets die ontworpen is om plezier te hebben, en bovendien betaalbaar is. Bijna alles aan deze veelzijdige motorfiets - zijn hoge koppel, wendbare chassis en uiterst lage brandstofverbruik - maken hem onweerstaanbaar voor zowel nieuwe als ervaren motorrijders.
De 689cc parallel-twin profiteert van onze speciale crossplane-filosofie, waarmee een lineair koppel kan worden gegenereerd voor een indrukwekkende acceleratie. En de MT-07 is bovendien uitgevoerd met een compact en lichtgewicht chassis voor verbluffende wendbaarheid en moeiteloze besturing |
Loek Bodelier is al meer dan 30 jaar betrokken bij motoren. Na zijn race carrière heeft hij zich toegelegd op de handel in motoren. Zijn passie is dan ook motoren en motoren, de motoren die worden zijn dan ook door hem gecontroleerd en verkoop gereed gemaakt.
Wij heten u dan ook van harte welkom in de motorzaak voor een persoonlijk advies voor u als motorliefhebber. Wij staan u bij, bij het adviseren van de juiste aankoop van uw motoren. Verder staan we klaar voor onderhoud en of reparatie .
| Udenhout, Noord-Brabant |
| 06-51631904 |
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wielbasis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden
gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een
relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken