Nieuwsbrief:

SUZUKI  SV 650 X - 2018

Garantie: Ja
13201 Km
Rood zwart
suzuki - sv-650-x
suzuki - sv-650-x
suzuki - sv-650-x
suzuki - sv-650-x
suzuki - sv-650-x
suzuki - sv-650-x
suzuki - sv-650-x
suzuki - sv-650-x
suzuki - sv-650-x
suzuki - sv-650-x
suzuki - sv-650-x
suzuki - sv-650-x
suzuki - sv-650-x
suzuki - sv-650-x
suzuki - sv-650-x
suzuki - sv-650-x
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
  •  
    We werken voor verkoop uitsluitend op afspraak voor bezichtiging Bodelier Custom Build is motorbeleving. Uw adres voor Top Occasions, een nieuwe motorfiets, scooters, service & onderhoud, accessoires.
    Advertentieprijs = excl. onderhoudsbeurt en garantie 
    kosten.
    Soms zijn internetprijzen afwijkend ivm geen inruil mogelijk.
     

    Financiering op al onze motorfietsen is mogelijk inruil alle merken/types mogelijk. Voor meer info bel: 06-51 63 19 04 .
    Voor afspraak altijd bellen !!!.om teleurstelling te voorkomen.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bodelier Custom Build
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2024 Motoroccasion