Nieuwsbrief:

VESPA  GTS SUPER TECH 300 - 2022

Garantie: Ja
Nieuw
Mat zwart
vespa - gts-super-tech-300
vespa - gts-super-tech-300
vespa - gts-super-tech-300
vespa - gts-super-tech-300
vespa - gts-super-tech-300
vespa - gts-super-tech-300
vespa - gts-super-tech-300
vespa - gts-super-tech-300
vespa - gts-super-tech-300
vespa - gts-super-tech-300
vespa - gts-super-tech-300
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

De Vespa GTS 300 Super Tech wordt aangedragen door de meest recente uitvoering van de 300 cc 4-takt één cilinder met 4 kleppen, vloeistofkoeling en elektronische brandstofinspuiting. Deze 300 HPE (High Performance Engine) is de krachtigste Vespa-motor ooit! De Vespa koppelt een hoog prestatieniveau met een laag brandstof verbruik. Zijn vermogen van 17,5, kW/23,8 pk bij 8250 toeren staat garant voor een superieure souplesse bij snelheid.

De Vespa GTS 300 HPE Super Tech is voorzien van een MIA connectiviteitssysteem, een 4,3" full collor TFT-scherm, zwarte velgen en gele details.


-incl: 24 Maanden Piaggio Prime Dealer garantie.
- Betiteld als Piaggio Prime Dealer van Nederland
- 100% klanttevredenheid zie onze recensies op internet.
 
Wilt u het rijden op een Vespa GTS ervaren? Dat kan, wij hebben elke zaterdag demo dag!
U kunt zich per mail of via onze WhatsApp service aanmelden voor een test rit.
Voor meer informatie verwijzen wij u door naar onze website www.euro-motor.nl,.
 
Euro-Motor Hoevelaken.
Oosterdorpsstraat 113
3871 AC Hoevelaken
Tel: 033-2530660
WhatsApp service: 06-51951690
Mail: info@euro-motor.nl
Mail: euro-motor@planet.nl
Openingstijden: Woensdag t/m vrijdag 9:00 t/m 18:00.
Maandag/Dinsdag open op afspraak.


-Euromotor Hoevelaken is de Piaggio MP3 Prime dealer van Nederland.  U kunt bij ons terecht voor onderhoud, nieuwe voertuigen, Occasions,    onderdelen, accessoires, kleding en helmen.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Euro-Motor
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Ace-bars" betekent: De café-race-styling wordt vanaf het begin gekenmerkt door het streven naar een zo ver mogelijk vooroverhangende houding. In eerste instantie gebeurde dit door de Ace- bars, een kort stuur, waarvan de beide stuurhelften naar beneden waren gebogen en dat werd bevestigd in de krib op het kroonstuk van de voorvork, waar het oorspronkelijke (hogere) stuur had gezeten. De opvolgers van de Ace-bars werden de clip-ons. Het chauffeursrestaurant the Ace Café, dat in de jaren vijftig een van de belangrijkste ontmoetingsplaatsen was van de Engelse motorrijders, lag aan de North Circular Road bij Londen. Iedereen van de Ton-up-boys-scene, zoals de berijders van de café-racers ook wel werden genoemd, kwam in the Ace Café. Het café was ook het epicentrum van de motor-subcultuur van de Teddy-boys en de *Rockers.
© 2000 - 2025 Motoroccasion