Nieuwsbrief:

VENT  DERAPAGE RR 125 4T - 2023

Garantie: Ja
1 Km
White
vent - derapage-rr-125-4t
vent - derapage-rr-125-4t
vent - derapage-rr-125-4t
vent - derapage-rr-125-4t
vent - derapage-rr-125-4t
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DE NIEUWE SUPERMOTARD MET ALU FRAME, KRACHTIG EN VERFIJND
De nieuwe DERAPAGE RR 125 is een uiterst moderne supermotard , ultraverfijnd en absoluut performant : we hebben het over een exclusieve motorfiets ! Fundamenteel element van dit model is de gloednieuwe Minarelli 125 4-taktmotor met Euro5- homologatie: een briljante en uiterst betrouwbare motor, gekenmerkt door het nieuwe variabele timingsysteem. Het VENT 6.0 frame met dubbele wieg en afneembaar achterste deel en de achterbrug zijn gemaakt van aluminium , terwijl de hydraulische up-side-down vork met 41 mm R16V-rongen en de hydraulische monoshock(met HM-koppeling) zijn instelbaar in veervoorspanning en rebound, allemaal exclusieve kenmerken van de RR-versie. Gecombineerd met het nieuwe en krachtige remsysteem van BCA (bijgestaan ​​door het CBS-remdistributiesysteem) en de slipkoppeling , maken de DERAPAGE RR 125 een echt geavanceerde motorfiets, aangenaam en gemakkelijk te hanteren op de weg, in staat om onvergetelijke herinneringen. De standaarduitrusting wordt gecompleteerd door de dubbele demper en het prachtige Black Finish 28 mm stuur met speciale stuurplaten.

TypeMinarelli eencilinder, 4-takt, vloeistofgekoeld
VerdelingSOHC, 4 kleppen met variabele klepbediening (VVA)
Verplaatsing124,7 cm³
BeginnerElektrisch
Versnellingsbak6 versnellingen
CHASSIS
KaderAluminium omtrekframe Vent 6.0, dubbele wieg met verwijderbaar achterdeel
AchterbrugAluminium
VoorveringUSD hydraulische vork Ø 41 mm - R16V veervoorspanning en rebound instelbaar
AchterveringHydraulische monoshock, veervoorspanning en rebound instelbaar met aparte gastank en met HM-link 2.0 hefboomwerking
Remsysteem voorWave-schijf Ø 300 mm met BCA oversized zwevende remklauw met twee zuigers en rempomp
Remsysteem achterWave schijf Ø 220 mm met extra grote aluminium zwevende remklauw
Stuur"Black finish” Ø 28” zonder dwarsbalk en speciale stuurplaten
DIMENSIES
Hoogte1.015 millimeter
Brandstof tank capaciteit9,5 liter
Droog gewicht108,5 kg




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Huijgen Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion