Nieuwsbrief:

PIAGGIO  MP3 500 LT SPORT - 2017

Garantie: Ja
26503 Km
Matt Groen
piaggio - mp3-500-lt-sport
piaggio - mp3-500-lt-sport
piaggio - mp3-500-lt-sport
piaggio - mp3-500-lt-sport
piaggio - mp3-500-lt-sport
piaggio - mp3-500-lt-sport
piaggio - mp3-500-lt-sport
piaggio - mp3-500-lt-sport
piaggio - mp3-500-lt-sport
piaggio - mp3-500-lt-sport
piaggio - mp3-500-lt-sport
piaggio - mp3-500-lt-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Prachtige Piaggio Mp3 500CC LT
Kleur Matt groen
Km Stand 26503
Bouwjaar 2017
Autorijbewijs (Mits deze gehaald is voor 19-01-2013)
Klant heeft de motor recent gekocht (Zit nog Bovag garantie op tot 17-11-22 papieren zitten erbij) maar wilt toch liever een motorscooter
Motor ziet er keurig uit.
Recent onderhoud gehad
De Piaggio staat klaar en kan direct meegenomen worden.
 

Contact gegevens:

Koelewijn Scooters & Motoren
De Kronkels 31C
3752LM Bunschoten - Spakenburg
Tel 0332999800
 






Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
Huijgen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion