Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSF 1200 S BANDIT - 1997

Garantie: Nee
61918 Km
ROOD METALLIC
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Suzuki GSF 1200 S Bandit


- Kenteken: MY-39-BT
- Merk: Suzuki
- Model: Tour
- Tellerstand: 61918 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1997
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: rood Metallic
- Motorinhoud: 1156 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 72 kW / 98pk
- Ledig gewicht: 226 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2

Inruil Mogelijk

Exterieur

- Sportuitlaat (zonder e-keur)
- Topkoffer


Nette bandit 1200 
voorzien van afneembare Hepco en becker topkoffer
micron Carbon sportdemper

motor is in nette staat, natuurlijk wel gebruikerssporen die vrij normaal zijn bij een motor van 27 jaar oud!

al met al een super betrouwbare tourbuffel voor nog vele kilometers

Afleverpakketten



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!

Opties en Accessoires:
Sportuitlaat (zonder e-keur), Topkoffer




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BNM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion