Nieuwsbrief:

SHERCO  SHERCO 4.5I ENDURO - 2011

Garantie: Nee
3883 Km
Blauw
sherco - sherco-45i-enduro
sherco - sherco-45i-enduro
sherco - sherco-45i-enduro
sherco - sherco-45i-enduro
sherco - sherco-45i-enduro
sherco - sherco-45i-enduro
sherco - sherco-45i-enduro
sherco - sherco-45i-enduro
sherco - sherco-45i-enduro
sherco - sherco-45i-enduro
sherco - sherco-45i-enduro
sherco - sherco-45i-enduro
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Goed lopende Sherco 450 (4.5i) Enduro uit 2011 met kenteken! Verwacht hier geen nieuwstaat motor, deze is gebruikt waar die voor gemaakt is! Motor loopt mooi, zit nog een doos met originele onderdelen bij als kappen en uitlaat. Minpuntje: kilometerteller wijkt af, dus de kilometerstand waarschijnlijk ook. 
  • Welkom bij Bike Centre Holland, dé allround tweewieler zaak van Apeldoorn. Wij zijn onder andere dealer van CF Moto. Wij hebben altijd een mooie voorraad van CF moto direct uit voorraad leverbaar. Kom vooral gezellig langs en laat je verrassen. 

    Inruil
    Wij ruilen alle merken motorfietsen in, neem vrijblijvend contact met ons op voor een vrijblijvend inruilvoorstel

    Financiering
    Financiering met of zonder inruil van je huidige motorfiets is mogelijk! Neem contact op voor meer informatie.

    Werkplaats
    In onze werkplaats ben je van harte welkom voor al het onderhoud en reparatie van jouw motofiets (alle merken).

    Garantie
    Alle nieuwe motoren van CF MOTO leveren wij standaard met 5 jaar garantie.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Bike Centre Holland
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion