Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  HNTR 350 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
.
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen
Nieuw: Ja
Koppel: 27 Nm
Tankinhoud: 13 liter
Topsnelheid: 114 km/u
Bekleding: Stof
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,6 l/100km (1 op 38,5)
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

De Hunter 350 neemt een unieke plaats in binnen de Royal Enfield line-up. De Hunter is gebaseerd op het bekroonde 350cc-platform uit de J-serie, dat gecombineerd is met een fantastisch Harris Performance-frame. Zo biedt hij flexibiliteit in de stad en puur plezier op open wegen, goed voor een grote glimlach.

De HNTR heeft een kortere wielbasis, een lager gewicht en een strakkere geometrie. Het stevige frame is uitgerust met een set uiterst manoeuvreerbare 17" wielen, een eigentijdse retro-metro stijl en een 350cc motorblok die extra vermogen levert voor elk ritje.

Royal Enfield HNTR 350 Rebel € 5699.-

Dit betreft een BTW motorfiets, ondernemers hebben de mogelijkheid om de BTW te verrekenen.

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, middenstandaard, two-tone (metaal) kleur




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italiƫ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion