Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
MOTO GUZZI V 7 SPECIAL
MOTO GUZZI V 7 SPECIAL
€ 7.990,- p/mnd klik hier
1970, 45924 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 7 850 GTC
MOTO GUZZI V 7 850 GTC
€ 5.990,- p/mnd klik hier
1972, 83759 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 7 SPORT
MOTO GUZZI V 7 SPORT
€ 24.990,- € 25.990,- p/mnd klik hier
1974, 1 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 7 CLASSIC
MOTO GUZZI V 7 CLASSIC
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2009, 27579 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 7 CAFE CLASSIC
MOTO GUZZI V 7 CAFE CLASSIC
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2010, 8761 Km
MOTO GUZZI V 7 CAFE CLASSIC
MOTO GUZZI V 7 CAFE CLASSIC
€ 5.945,- p/mnd klik hier
2011, 18757 Mls
MOTO GUZZI V 7 RACER
MOTO GUZZI V 7 RACER
€ 7.499,- p/mnd klik hier
2011, 12518 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 7 II RACER
MOTO GUZZI V 7 II RACER
€ 5.690,- p/mnd klik hier
2012, 39800 Km
MOTO GUZZI V 7 STONE
MOTO GUZZI V 7 STONE
€ 6.249,- p/mnd klik hier
2012, 19950 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 7 SPECIAL
MOTO GUZZI V 7 SPECIAL
€ 5.999,- € 6.499,- p/mnd klik hier
2012, 45248 Km
MOTO GUZZI V 7
MOTO GUZZI V 7
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2013, 17529 Km
MOTO GUZZI V 7
MOTO GUZZI V 7
€ 6.490,- € 6.990,- p/mnd klik hier
2013, 23695 Km
MOTO GUZZI V 7 RACER
MOTO GUZZI V 7 RACER
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2013, 10000 Km
MOTO GUZZI V 7 STONE
MOTO GUZZI V 7 STONE
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2014, 20786 Km
MOTO GUZZI V 7 II STONE
MOTO GUZZI V 7 II STONE
€ 6.249,- p/mnd klik hier
2014, 19803 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 7 SPECIAL
MOTO GUZZI V 7 SPECIAL
€ 6.449,- p/mnd klik hier
2014, 11552 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 7 II SPECIAL
MOTO GUZZI V 7 II SPECIAL
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2015, 20000 Km
MOTO GUZZI V 7
MOTO GUZZI V 7
€ 6.790,- p/mnd klik hier
2015, 21775 Km
MOTO GUZZI V 7 II RACER
MOTO GUZZI V 7 II RACER
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2015, 20795 Km
MOTO GUZZI V 7 II STONE
MOTO GUZZI V 7 II STONE
€ 6.445,- p/mnd klik hier
2016, 38343 Km
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geďntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2024 Motoroccasion