Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  NEVADA 750 TOURING - 1997

Garantie: Nee
66871 Km
Zwart
moto-guzzi - nevada-750-touring
moto-guzzi - nevada-750-touring
moto-guzzi - nevada-750-touring
moto-guzzi - nevada-750-touring
moto-guzzi - nevada-750-touring
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Leuke en goed rijdende eigenbouw op basis van een Nevada 750 met een zadel en tank van een V7 Café. De Mistral uitlaatddempers zorgen voor een prachtig mooie sound!
  • HMIMOTO IS DE MOTO GUZZI/ DUCATI/ BENELLI/ APRILIA/ VOXAN SPECIALIST !

    HMI ITALIAANSE MOTOREN AL MEER DAN 25 JAAR GEPASSIONEERDE PROFFESIONALS!
    In de sfeervolle boerderij van HMI Italiaanse Motoren aan de Dorpsstraat 280 te Kiel-Windeweer/Hoogezand, op 25 km van Assen en Groningen, is een grote en bijzonder ingerichte showroom met Italiaanse motoren van nieuw tot klassiek en een professionele werkplaats met grote onderdelenvoorraad voor alle onderhoud aan uw motor.

    HMI Italiaanse Motoren is zeker een bezoekje waard. Koffie staat klaar.Kijk op onze website: www.HMIMOTO.nl voor nog veel meer moois!

    prijzen en modellen onder voorbehoud.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
HMI Italiaanse Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion