Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2012, 41668 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2012, 27936 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2012, 20829 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2012, 26566 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 5.795,- p/mnd klik hier
2012, 16532 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2013, 35000 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 5.690,- p/mnd klik hier
2013, 19135 Km
Merkdealer
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 5.245,- p/mnd klik hier
2015, 16902 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2015, 26522 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2015, 23390 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 5.790,- p/mnd klik hier
2015, 21603 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2016, 38842 Km
Merkdealer
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2016, 7000 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 5.945,- p/mnd klik hier
2017, 31179 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2018, 12889 Km
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiëntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2024 Motoroccasion