Nieuwsbrief:

KTM  50 SX - 2021

Garantie: Ja
17 Uur
Oranje
ktm - 50-sx
ktm - 50-sx
ktm - 50-sx
ktm - 50-sx
ktm - 50-sx
ktm - 50-sx
ktm - 50-sx
ktm - 50-sx
ktm - 50-sx
ktm - 50-sx
ktm - 50-sx
ktm - 50-sx
ktm - 50-sx
ktm - 50-sx
ktm - 50-sx
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
TE KOOP AANGEBODEN:

Deze in absolute nieuwstaat verkerende KTM SX 50 R uit bouwjaar 2021 met slechts 16.9 uur op de klok.

Gewoon een nieuwe fiets, van de eerste eigenaar afkomstig enkel hobby matig gebruikt met nu slechts 16.9 uur op de teller, instelbare WP vering voor en achter, hydraulische remmen, upside down vork, prima vermogen en automatische bak, krachtige professionele machine voor de kleine, momenteel het beste wat je kunt kopen. 

Nieuwprijs 4750,- euro, onze vraagprijs nu slechts 3750,- dus de kop er goed af.
 
  • !! NU EXTRA SCHERPE PRIJZEN - BEL ONS VOOR DE NAJAARSDEAL !!

    Gespreid betalen is bij ons mogelijk, kijk op onze site voor meer informatie.

    Alle inruil mogelijk.

    Volg ons op:

    INSTAGRAM: @vandekolkmotoren
    FACEBOOK: @vandekolkmotoren

    Voordat u ons bezoekt kunt u het beste even van te voren bellen om teleurstelling te voorkomen.

    Openingstijden:

    Maandag: 09:00 - 17:00 / 18:00 - 20:00
    Dinsdag: 09:00 - 17:00 / 18:00 - 20:00
    Woensdag: 09:00 - 17:00 / 18:00 - 20:00
    Donderdag: 09:00 - 17:00 / 18:00 - 20:00
    Vrijdag: 09:00 - 17:00 / 18:00 - 20:00
    Zaterdag: 09:00 - 17:00

    Van de Kolk Motoren
    Kelvinstraat 27
    7701 BZ Dedemsvaart
    info@vandekolkmotoren.nl
    0625119798

    MOTOR VERKOPEN ? wij zijn het hele jaar door op zoek naar motoren en kopen deze graag van u in, interesse? u kunt ons bellen / appen, of het contact formulier op onze site invullen.

    OP ZOEK NAAR ONDERDELEN ? Wij kunnen vrijwel elk onderdeel voor uw motorfiets bestellen, voor werkelijk elk type of merk! nieuwsgierig wat we voor u kunnen betekenen? neem gewoon eens vrijblijvend contact met ons op.






Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Van de Kolk Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2024 Motoroccasion