Nieuwsbrief:

BMW  R 1100 RS - 1996

Bouwjaar:
1996
Kleur:
Zwart
Vermogen:
66 kW
Teller:
64.611 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
TE KOOP AANGEBODEN:

Deze zeer exclusieve BMW R 1100 RS uit 1996.

Dit is geen gewone BMW RS, het betreft een zeer uniek exemplaar welke opgebouwd is met diverse zeer dure onderdelen;

Waaronder; Marvic streamline magnesium gietwielen voor en achter (nieuwwaarde  3000,- !! ) deze zijn breder (180 achter) en veel minder zwaar dan origineel en dat merk je zeker met sturen, dat scheelt namelijk 4,82 KG tezamen met de originele gietijzeren wielen, Grotere Brembo remschijven en klauwen, normaal 305 nu 320, Speciale inlaten b035b4 K&N & carter ontluchting systeem, speciale mapping, speciaal handgemaakt volledig uitlaat systeem. CNC gefreesde toruqe arm cardan, Speciale vering voor en achter volledig instelbaar van WP laatste onderhoud bij J.D. SHOCKS.

Betreffende een origineel Nederlandse motorfiets met slechts twee eerdere eigenaren in waanzinnig nette staat, zojuist volledig door ons groot uitgevoerd onderhoud; vloeistoffen / filters / nieuwe bandenset.

Motorfiets betreft waarschijnlijk een Nico Bakker Bomber Prototype, zeer leuke motorfiets om op te rijden met voldoende beleving of gewoon voor de verzameling. 

Voor meer informatie gewoon even bellen.
 
  • www.vandekolkmotoren.nl

    Let op !! Wij zijn verhuisd !!

    Vanaf nu vindt u ons aan de Einsteinstraat 9A in Dedemsvaart. Let op: we werken momenteel alleen op afspraak na telefonisch contact. Profiteer nu van extra scherpe prijzen – bel ons voor de beste deal!

    Gespreid betalen is bij ons mogelijk, kijk op onze site voor meer informatie.

    Voor het reserveren van een motorfiets vereisen wij een aanbetaling.

    Alle inruil mogelijk.

    Volg ons op:

    INSTAGRAM: @vandekolkmotoren
    FACEBOOK: @vandekolkmotoren

    Openingstijden:

    Ma: 09:00 - 17:00 / 18:00 - 20:00
    Di: 09:00 - 17:00 / 18:00 - 20:00
    Wo: 09:00 - 17:00 / 18:00 - 20:00
    Do: 09:00 - 17:00 / 18:00 - 20:00
    Vr: 09:00 - 17:00 / 18:00 - 20:00
    Za: 09:00 - 17:00

    Van de Kolk Motoren
    Einsteinstraat 9A
    7701 SB Dedemsvaart
    info@vandekolkmotoren.nl
    0625119798

    MOTOR VERKOPEN ? wij zijn het hele jaar door op zoek naar motoren en kopen deze graag van u in, interesse? u kunt ons bellen, appen of het contact formulier op onze site invullen.

    OP ZOEK NAAR ONDERDELEN ? Wij kunnen vrijwel elk onderdeel voor uw motorfiets bestellen, voor werkelijk elk type of merk! nieuwsgierig wat we voor u kunnen betekenen? neem gewoon eens vrijblijvend contact met ons op.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Van de Kolk Motoren
Einsteinstraat 9A
Dedemsvaart
Plan de route
0625119798
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geƫxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion