Nieuwsbrief:

KTM  390 DUKE ABS - 2014

22867 Km
N.v.t.
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
KTM DUKE 390
-Bouwjaar:2014
-Kilometerstand:22876
-ABS
-Topkoffer
-Zijkoffers
-A2 motor geschikt voor A2 rijbewijs

Inruil en financiering mogelijk
 

  • Waarom koopt u bij De Friese Motorfiets:
    - 200 m2 showroom.
    - Altijd 50 occasions op voorraad.
    - Hét adres voor betaalbare motoren mét garantie.
    - 10 Dagen GRATIS ALL-RISK verzekering bij aanschaf motor.

    Ook bij De Friese Motorfiets:
    - Inruil, proefrijden, thuis bezorgen mogelijk
    - Diverse 35 kw motoren voor het A2 rijbewijs.
    - Professionele werkplaats voor onderhoud van alle motormerken!
    - Gespecialiseerd schade herstel, van taxatie tot reparatie.
    - Diverse accesoires.
    - De koffie staat altijd klaar!

    Afstand een probleem? Wij bezorgen door heel Nederland tegen gunstig tarief!
    Uw motor verkopen zonder zorgen, Contant geld of via bank.
    RDW Vrijwaring ter plaatse.


    Openingstijden:
    Zo Gesloten
    Ma op afspraak
    Di op afspraak
    Wo 9.00-17.00

    Do 9.00-17.00
    Vr 9.00-17.00
    Za 10.00-15.00



    De Friese Motorfiets.
    Conradi Veenlandstraat 102  
    9104LA Damwald.

    Tel: +31(0)6 51 93 42 93
    info@defriesemotorfiets.nl
    www.facebook.com/DeFrieseMotorfiets
    www.defriesemotorfiets.nl


    Volg ons ook op facebook, voor diverse occasions
    Bereikbaar op 0651934293 
    www.defriesemotorfiets.nl





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
De Friese Motorfiets
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1965 - De BSA Group huurt in 1965 consultants McKinsey & Company in om de structuren om BSA en Triumph in kaart te brengen en zodoende de productielijnen en gerelateerde processen te stroomlijnen. Het rapport geeft ook een overzicht van de situatie in Amerika, de grootste afzetmarkt van Triumph met 60%. Het resultaat geeft een advies tot integratie van de beide merken. Eric Turner besluit dat de verkoopdoelen niet in elkaars lijn liggen en legt het advies naast zich neer. Vanaf dat moment laat hij zich volledig leiden door zijn accountants voor wat betreft het stellen van doelen in plaats van het betrekken van advies vanuit dealers en distributeurs.
© 2000 - 2024 Motoroccasion