Nieuwsbrief:

KAWASAKI  ZZR 1400 ABS - 2008

Garantie: Ja
97548 Km
ZILVER
kawasaki - zzr-1400-abs
kawasaki - zzr-1400-abs
kawasaki - zzr-1400-abs
kawasaki - zzr-1400-abs
kawasaki - zzr-1400-abs
kawasaki - zzr-1400-abs
kawasaki - zzr-1400-abs
kawasaki - zzr-1400-abs
kawasaki - zzr-1400-abs
kawasaki - zzr-1400-abs
kawasaki - zzr-1400-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Kawasaki ZZR 1400 ABS orginele Nederlandse motor rechtstreeks van de 2e eigenaar. Helemaal rijklaar! Motor loopt als een zonnetje! Km staan erop maar je ziet het er gewoon niet van af.

Het familiebedrijf Wim ter Braake Motoren is al meer dan 31 jaar dé motorwinkel van Nederland. Met altijd meer dan 200 motoren op voorraad is er voor elke motorliefhebber een passende motor. We leveren alle merken, nieuw en gebruikt.

Per 1 februari 2022 heeft Voordeelhelmen.nl haar intrek genomen op de bovenverdieping van Wim ter Braake Motoren. Met meer dan 80 merken in het assortiment en deskundig advies kan Voordeelhelmen.nl de motorrijder voorzien van een complete motoruitrusting.

Voor onderhoud en/of reparatie is ook uw motorfiets in uitstekende handen in onze 5 sterren gecertificeerde werkplaats. We zijn ook in het bezit van een vermogens-testbank voor het perfect afstellen van uw motorfiets.

Kortom, bij Wim ter Braake bent u aan het juiste adres voor alles wat te maken heeft met motoren. Wij zouden graag eens persoonlijk kennis willen maken en zien u dan ook graag bij Wim ter Braake Motoren te Nijeveen.
  • Zie je iets leuks?

    BEL of MAIL 

    0522-492255 

    Wim@terbraake.nl 

    Wij staan graag voor u klaar. 

Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Bezorgen door heel NL mogelijk, Boordcomputer, Dealeronderhouden, Gear indicator, Meer dan 35 kW (categorie A), Nederlandse motor, Prijs is inclusief alle rijklaar kosten, Tankpad, Temperatuurmeter, Van dit model meer op voorraad, Zeer netjes




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Wim ter Braake Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1920 - BMW bouwde in 1920 een 143cc-tweetakt, de Flink en van 1921 tot 1922 de Helios, waarin de Bayernmotor zat. Allemaal met matig succes. Een van de problemen met de Bayernmotor was de dwarse plaatsing in het frame, waardoor de achterste cilinder minder rijwindkoeling kreeg.
© 2000 - 2024 Motoroccasion