Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z650 ABS - 2020

€ 6.250,- € 6.750,-
13841 Km
Wit - groen
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Kawasaki Z650 ABS, NU bij ons in de Showroom.

Ben jij op zoek naar een super nette Z650, en het liefst al op 35Kw/A2? dan is deze motor iets voor jouw.

Deze Z650 is voorzien van de volgende opties en accessoires:

* ABS
* TFT display (nieuw type)
* Boardcomputer
* handvatverwarming
* Handkappen
* Valdoppen
* 35Kw/a2
* Korte kentekenplaathouder
* Radiatorcover

Bekijk onze website voor deze en nog veel meer mooie jonge occasions.
 

  • Op berichten via marktplaats chat zoals wat is de uiterste prijs, waar kan de motor voor weg of biedingen wordt niet gereageerd.

    Strada motoren is de specialist in jong gebruikte motoren van alle merken.
    Bij ons betaald u geen kosten rijklaar maken.
  • Bij Strada motoren Dongen kunt u terecht voor jonge gebruikte motorfietsen.
    Wij verkopen alle merken motoren zoals o.a: BMW, Harley-Davidson, Honda, Yamaha, Suzuki, Ducati, Triumph etc.
    Door eigen inkoop kunnen wij onze motoren zeer scherp aanbieden.

    Ook voor onderhoud van alle merken kunt u bij ons terrecht.
  • Omdat wij meerdere vestigingen hebben is het bij interesse aan te raden vooraf te bellen of mailen.
     
  • Wij kunnen ook motoren inruilen. Op onze website kunt u een inruilformulier vinden of ons de gegevens van uw in te ruilen motor sturen via mail.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Strada Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Plunjervering" betekent: Een plunjer is de zuiger in een perspomp. In de jaren veertig was de plunjervering de voorloper van de scharnierende achterbrug. In de stijve achterkant van het frame werd een unit van twee op elkaar staande cilinders gemonteerd met in het midden de achteras. Het achterwiel kon zowel opwaarts als neerwaarts inveren. De demping werd geregeld door concentrische veren en twee zuigers (plunjers) die in de cilinder op en neer gingen en bij in- en uitveren een mengsel van olie en lucht samenpersten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion