Nieuwsbrief:

Strada Motoren

Strada motoren is opgericht in 2012, een jong bedrijf dus, maar met ruim 10 jaar ervaring in de branche. Bij ons vind u jong gebruikte motorfietsen in zo goed als nieuwe staat, dat is ons streven. Wij zijn zeer kritisch met inkopen en dat ziet u terug in onze showroom, bij ons is goed niet goed genoeg en willen alleen maar top-kwaliteit aan onze klanten aanbieden. Omdat wij zelf onze inkoop verzorgen, zonder tussenstations, kunnen wij onze motoren aanbieden voor zeer scherpe prijzen. U kunt bij ons terecht voor alle type en merken motoren zoals o.a.: Harley-davidson, Yamaha, Honda, Suzuki, Ducati, Triumph etc. Strada motoren staat ook voor duidelijkheid. Bij ons vind u geen offertes met kleine lettertjes. Wij willen duidelijk zijn tegenover onze klanten. Geen afleveringskosten, geen kosten rijklaar maken of andere achteraf bijkomende kosten. De prijs de wij offreren voor u motor is ook de prijs waarvoor hij rijklaar op u staat te wachten! Wij nodigen u graag uit om een kijkje te nemen op onze website of in onze nieuwe showroom. Voor onze actuele openingstijden kijk op onze website. Mocht u buiten deze openingstijden willen komen kijken is dat absoluut geen probleem u kunt ons altijd mailen naar info@stradamotoren.nl voor een afspraak.
Alle motoren van Strada Motoren
63 motoren gevonden
HONDA CB 1100 C-ABS
HONDA CB 1100 C-ABS
€ 7.950,- € 8.350,- p/mnd klik hier
2013, 19519 Km
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 21.950,- € 23.450,- p/mnd klik hier
2020, 17646 Km
HONDA CRF 1000 L AFRICA TWIN DCT
HONDA CRF 1000 L AFRICA TWIN DCT
€ 9.950,- € 11.950,- p/mnd klik hier
2017, 26495 Km
BMW R 1200 R ABS
BMW R 1200 R ABS
€ 10.950,- € 11.950,- p/mnd klik hier
2018, 43337 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 13.450,- € 14.950,- p/mnd klik hier
2022, 10109 Km
BMW R 1200 GS ABS-ASC-ESA
BMW R 1200 GS ABS-ASC-ESA
€ 9.450,- € 9.950,- p/mnd klik hier
2012, 49476 Km
YAMAHA TRACER 9
YAMAHA TRACER 9
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2024, 2456 Km
BMW R 1200 RT LC
BMW R 1200 RT LC
€ 13.450,- € 13.950,- p/mnd klik hier
2015, 36682 Km
BMW R 1200 GS ADVENTURE ABS-ASC-ESA
BMW R 1200 GS ADVENTURE ABS-ASC-ESA
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2016, 21117 Km
BMW R 1200 GS ADVENTURE ABS-ASC-ESA
BMW R 1200 GS ADVENTURE ABS-ASC-ESA
€ 18.950,- € 19.450,- p/mnd klik hier
2019, 32580 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 20.950,- € 21.950,- p/mnd klik hier
2022, 12918 Km
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 17.450,- € 17.950,- p/mnd klik hier
2019, 50853 Km
YAMAHA MT 01
YAMAHA MT 01
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2005, 41212 Km
BMW R 1200 GS ABS-ASC-ESA
BMW R 1200 GS ABS-ASC-ESA
€ 10.450,- € 10.950,- p/mnd klik hier
2014, 73979 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 9.450,- p/mnd klik hier
2025, 11807 Km
HONDA NC 750 X ABS
HONDA NC 750 X ABS
€ 6.450,- € 6.950,- p/mnd klik hier
2016, 32295 Km
BMW R 1200 GS ADVENTURE TRIPLE BLACK
BMW R 1200 GS ADVENTURE TRIPLE BLACK
€ 16.750,- € 17.450,- p/mnd klik hier
2018, 79938 Km
BMW R 1200 GS TRIPLE BLACK EDITION
BMW R 1200 GS TRIPLE BLACK EDITION
€ 13.950,- € 14.450,- p/mnd klik hier
2016, 36068 Km
BMW R 1200 GS ADVENTURE TRIPLE BLACK
BMW R 1200 GS ADVENTURE TRIPLE BLACK
€ 16.950,- € 17.450,- p/mnd klik hier
2017, 59037 Km
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 22.950,- € 23.950,- p/mnd klik hier
2022, 15031 Km
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion