De Versys 1000 “Standaard” heeft een uiterst krachtig en soepel lopend 1.043 cc vier-in-lijn motorblok. De koppelrijke motor levert zijn vermogen zo verfijnd dat het rijden zelfs aan het einde van een lange dag en na honderden kilometers nog steeds moeiteloos is. Met een goed doordachte ergonomie, comfortabele zadels, verstelbaar windscherm en Cruise Control is geen bestemming te ver. Door zijn lage zwaartepunt, intelligente Traction Control, lange veerwegen en 17-inch wielen geniet je vol vertrouwen van elke bocht.
Dubbele, semizwevende 300 mm wave-type remschijven Dubbele remklauwen met 4 zuigers
Remmen achter
Enkele 250mm wave-remschijf met enkelzuiger remklauw
Voorband
120/70 ZR 17 M/C (58W)
Achterband
180/55 ZR 17 M/C (73W)
Wielbasis
1.520
Lengte
2.270
Breedte
950
Hoogte
1.490
Zithoogte
840
Drooggewicht
Leverbare kleuren
Metallic Matt Graphensteel Gray/Metallic Spark Black
Beschrijving
De Versys 1000 “Standaard” heeft een uiterst krachtig en soepel lopend 1.043 cc vier-in-lijnmotorblok. De koppelrijke motor levert zijn vermogen zo verfijnd dat het rijden zelfsaan het einde van een lange dag en na honderden kilometers nog steeds moeiteloosis. Met een goed doordachte ergonomie, comfortabele zadels, verstelbaarwindscherm en Cruise Control is geen bestemming te ver. Door zijn lagezwaartepunt, intelligente Traction Control, lange veerwegen en17-inch wielen geniet je vol vertrouwen van elke bocht.
Kawasaki produceert een breed scala van high-performance Motorfietsen, ATV's, Mules en Jetski's®. Kawasaki Benelux is verantwoordelijk voor de distributie van deze producten en diensten in de Benelux. Voor meer informatie: www.kawasaki.nl
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was
geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd.
In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het
midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst
frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de
eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin
Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.