Nieuwsbrief:

KAWASAKI  KX 450 F - 2023

Garantie: Nee
63 Uur
Groen
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Kawasaki KX 450 2023 met 63 uur

Te koop aangeboden een nette en goed onderhouden Kawasaki KX 450 uit bouwjaar 2023 De motor heeft in totaal 63 uur gelopen en de zuiger is vervangen bij 51 uur Dus de zuiger heeft nu slechts 12 uur gelopen

De motor is voorzien van diverse opties en onderdelen van hoge kwaliteit
HGS uitlaatsysteem voor betere prestaties en geluid
Origineel uitlaatsysteem wordt meegeleverd
Kunststofdelen afkomstig van een 2024 model voor een frisse en moderne uitstraling
Pro Circuit oliefilterdeksel en olie plug
Motor wordt geleverd met nieuwe olie en oliefilter.

Motor loopt en schakelt perfect en is altijd goed onderhouden Ideaal voor de rijder die op zoek is naar een betrouwbare en goed uitgeruste viertakt

Motor kan direct worden meegenomen en is klaar voor gebruik


  • Het is mogelijk om een financiering aan te vragen via onze website Robbe Motoren. De financiering wordt verzorgd in samenwerking met numotorrijden, snel en eenvoudig geregeld zodat jij binnenkort kunt rijden op jouw droommotor.

    Neem contact met ons op!
    Heb je vragen of intresse.
    Je kunt ons bereiken op de volgende manieren:
     Bellen: 06-30188051
     Mailen: info@robbemotoren.nl
     WhatsApp: 06-30188051

    Bekijk al onze motoren op onze website!

     Openingstijden van Robbe Motoren:

    Maandag: 13:00 – 18:00
    Dinsdag: Gesloten
    Woensdag: 09:00 – 12:00
    Donderdag: 15:00 – 20:00
    Vrijdag: 10:00 – 20:00
    Zaterdag: 09:00 – 12:00
    Zondag: Gesloten

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Robbe Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion