|
Motor | Vloeistofgekoeld, 4-takt, dubbel bovenliggende nokkenas, 4-kleppen |
Boring x slag | 77|53,6 |
Cilinder inhoud | 250 |
Comp. verhouding | 13,5:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | CDI |
Vermogen | || |
Max. koppel | | |
Koppeling | Nat, meervoudige platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen, Costant mesh |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch/kickstart |
Tankinhoud | 7,5 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Semi-dubbel wiegframe |
Vering voor | Telescopische voorvork |
Vering achter | Achterbrug, (Link-type veersysteem) |
Remmen voor | Enkele remschijf , Ĝ 250 mm |
Remmen achter | Enkele remschijf, Ĝ 245 mm |
Voorband | 90/90-21 54M |
Achterband | 130/90-18 69M |
Wielbasis | 1,446 |
Lengte | 2,165 |
Breedte | 825 |
Hoogte | 1,280 |
Zithoogte | 965 |
Drooggewicht | 118 |
Leverbare kleuren | Racing Blue |
Beschrijving | Wij van Yamaha doen graag alles net even anders. Ons anders zijn maakt onze motoren juist zo speciaal. Wanneer u een blik werpt op de WR250F, ziet u dat het achterstevoren gedraaide hightech motorblok van dit model precies bij ons past!
De WR250F is revolutionair. De inlaat aan de voorzijde en het regelbare brandstofinjectiesysteem zorgen voor direct beschikbaar vermogen. En door het lage zwaartepunt, de brandstoftank onder het zadel en het aan de bovenkant gemonteerde luchtfilter, is de WR250F uiterst licht te besturen.
Voorzien van een zesversnellingsbak met een speciale enduro koppeling, een fantastische wielophanging en een elektrische starter. Geen wonder dat Yamaha met deze WR250F weer vooroploopt. |