Nieuwsbrief:

KAWASAKI  KSR 110 - 2008

Garantie: Ja
975 Km
GROEN
kawasaki - ksr-110
kawasaki - ksr-110
kawasaki - ksr-110
kawasaki - ksr-110
kawasaki - ksr-110
kawasaki - ksr-110
kawasaki - ksr-110
kawasaki - ksr-110
kawasaki - ksr-110
kawasaki - ksr-110
kawasaki - ksr-110
kawasaki - ksr-110
kawasaki - ksr-110
kawasaki - ksr-110
kawasaki - ksr-110
kawasaki - ksr-110
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De Kawasaki KSR 110cc destijds geleverd aan de werknemers van het Motogp Team! Daarna bij ons in het Team gekomen. Alle orginele spulletjes zijn erbij. Zoals de spiegels en het orginele uitlaat systeem.

Het familiebedrijf Wim ter Braake Motoren is al meer dan 31 jaar dé motorwinkel van Nederland. Met altijd meer dan 200 motoren op voorraad is er voor elke motorliefhebber een passende motor. We leveren alle merken, nieuw en gebruikt.

Per 1 februari 2022 heeft Voordeelhelmen.nl haar intrek genomen op de bovenverdieping van Wim ter Braake Motoren. Met meer dan 80 merken in het assortiment en deskundig advies kan Voordeelhelmen.nl de motorrijder voorzien van een complete motoruitrusting.

Voor onderhoud en/of reparatie is ook uw motorfiets in uitstekende handen in onze 5 sterren gecertificeerde werkplaats. We zijn ook in het bezit van een vermogens-testbank voor het perfect afstellen van uw motorfiets.

Kortom, bij Wim ter Braake bent u aan het juiste adres voor alles wat te maken heeft met motoren. Wij zouden graag eens persoonlijk kennis willen maken en zien u dan ook graag bij Wim ter Braake Motoren te Nijeveen.


  • Zie je iets leuks?

    BEL of MAIL 

    0522-492255 

    Wim@terbraake.nl 

    Wij staan graag voor u klaar. 

Opties en Accessoires:
Bezorgen door heel NL mogelijk, Door ons geleverd en onderhouden., Keuze vermogen Cat. A2 of A!, Max 11kw (categorie A1), Naar keuze rijbewijs Cat. A/A2, Originele onderdelen aanwezig, Prijs is inclusief alle rijklaar kosten, Spec. kleurstelling, Spec. uitlaatsysteem, Sportdemper, Zeer netjes




Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Wim ter Braake Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2024 Motoroccasion