 |
Motor | Vloeistofgekoelde SOHC V-Twin |
Boring x slag | 89.5 mm x 89.5 mm |
Cilinder inhoud | 1312 cc |
Comp. verhouding | 9.2:1 |
Kleppen | 6-kleps SOHC |
Brandstof toevoer | PGM-FI elektronische brandstofinjectie met automatische choke |
Ontsteking | Volledige elektronische transistor ontsteking |
Vermogen | 58 pk / 42.5 kW bij 4250 tpm |
Max. koppel | 107 Nm bij 2250 tpm |
Koppeling | Natte platenkoppeling |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | 1.9 |
Overbrenging | cardan |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 12.8 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | dubbel stalen wiegframe |
Vering voor | 45 mm telescoopvork, 130 mm veerweg |
Vering achter | Dubbele swingarm met monoshock-demper, 95 mm veerweg |
Remmen voor | C-ABS, 336-mm remschijf, met 3-zuiger remklauw en sintermetalen remblokken |
Remmen achter | C-ABS, 296-mm remschijf, met 2-zuiger remklauw en sintermetalen remblokken |
Voorband | 90/90-R21M/C |
Achterband | 200/50-R18M/C () |
Wielbasis | 1805 mm |
Lengte | 2.575 mm |
Breedte | 900 mm |
Hoogte | 1.150 mm |
Zithoogte | 678 mm |
Drooggewicht | 309 (rijklaar gewicht) kg |
Leverbare kleuren | Glint Blue Wave Metallic. Graphite Black |
Beschrijving | ULTIEME CUSTOM VAN HONDA

De nieuwe VT1300CX van Honda is een uitgesproken custom. Dat is direct te zien aan het onvervalste cruiseruiterlijk. Het is tegelijkertijd ook een motorfiets met een unieke moderne styling en perfecte rijeigenschappen.

 |