Nieuwsbrief:

Divmo Motoren

In de showroom staan gemiddeld 50 motoren. Wij hebben alles voor de motorsport!
Alle motoren van Divmo Motoren
64 motoren gevonden
KAWASAKI VN 1600 MEAN STREAK
KAWASAKI VN 1600 MEAN STREAK
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2005, 29500 Mls
SUZUKI INTRUDER C 1500 T
SUZUKI INTRUDER C 1500 T
€ 9.290,- p/mnd klik hier
2014, 74850 Km
SUZUKI TL 1000 R
SUZUKI TL 1000 R
€ 6.490,- p/mnd klik hier
1999, 34650 Km
YAMAHA FJR 1300 A
YAMAHA FJR 1300 A
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2006, 120450 Km
TRIUMPH BONNEVILLE SE
TRIUMPH BONNEVILLE SE
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2011, 32984 Km
SUZUKI C 800 INTRUDER
SUZUKI C 800 INTRUDER
€ 4.690,- p/mnd klik hier
2005, 95922 Km
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
€ 6.290,- p/mnd klik hier
1999, 87060 Km
HONDA VT 1300 CX
HONDA VT 1300 CX
€ 8.290,- p/mnd klik hier
2010, 7880 Mls
HARLEY-DAVIDSON CONVERTIBLE SOFTAIL CVO
HARLEY-DAVIDSON CONVERTIBLE SOFTAIL CVO
€ 15.890,- p/mnd klik hier
2010, 39994 Km
HONDA GL 1000 GOLDWING
HONDA GL 1000 GOLDWING
€ 5.890,- p/mnd klik hier
1976, 77823 Km
SUZUKI VL 1500 INTRUDER
SUZUKI VL 1500 INTRUDER
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2015, 7076 Km
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE FLHS
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE FLHS
€ 8.990,- p/mnd klik hier
1992, 60350 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
€ 9.490,- p/mnd klik hier
2015, 12864 Km
SUZUKI INTRUDER C 1500
SUZUKI INTRUDER C 1500
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2007, 25795 Mls
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM XL 883 C
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM XL 883 C
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2007, 10200 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM XL 1200 C
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM XL 1200 C
€ 6.690,- p/mnd klik hier
2007, 73024 Km
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC TOURER
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC TOURER
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2012, 35546 Km
YAMAHA XVS 650 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 650 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 4.490,- p/mnd klik hier
1999, 10600 Km
SUZUKI INTRUDER C 1800 R
SUZUKI INTRUDER C 1800 R
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2009, 27507 Km
VICTORY BOARDWALK
VICTORY BOARDWALK
€ 12.960,- p/mnd klik hier
2016, 18950 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion