Nieuwsbrief:

HONDA  VFR 400 R - 1988

Garantie: Nee
67000 Km
Rood/wit/blauw
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
te koop een honda NC24 / VFR400R PRO ARM  kleur orgineel rood/wit/blauw   nette staat zie foto;s
kompleet met nl kenteken /geen roest in tank / komt uit verzameling 
prijs indicatie  4750,00 euro 
intresse bel dan 0224591230  robsacc t'zand  noord-holland 
  • Grootste collectie motorzadels van Nederland op voorraad. Zie www.bagsterstore.nl
  • Wij leveren alle motoren met 10 dagen gratis verzekering.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Robs Accessoires
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2024 Motoroccasion