Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 X DCT - 2015

Garantie: Ja
28368 Km
Wit
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop aangeboden:

Honda NC 750 X DCT uit 2015 met maar 28368 km op de teller. Deze motor is in uitstekende staat en voorzien van een mooie lijst extra’s, waaronder valbeugels met mistlampen en een driedelige kofferset. Wij kennen deze motor goed want wij hebben deze motor altijd zelf onderhouden.

Dankzij de DCT (Dual Clutch Transmission) kun je deze Honda zowel volledig als automaat rijden, of met de flippers handmatig schakelen voor meer controle en rijplezier. Kortom: een complete en veelzijdige motorfiets die je nog vele zorgeloze en plezierige kilometers zal bezorgen.

Opties en extra's :

- ABS
- Handvat verwarming
- Mistlampen
- Valbeugels
- Middenbok
- Verhoogde kuipruit
- 3 delige kofferset
- onderhouds historie, sleutels en boekjes aanwezig

Prijs : 6750.- of 135.- euro per maand! (zie onze site voor een financiering, www.rouvoetmotoren.nl)
Rouvoet motoren staat voor kwaliteit en zorgeloos motorrijden.
Daarom wordt iedere motor door ons professioneel gepoetst en technisch nagekeken.
Zo garanderen wij jou de zekerheid van een goede en betrouwbare occasion.

Optioneel kan je kiezen voor het Rouvoet afleverpakket: 3 maanden of 3000 km garantie met een onderhoudsbeurt voor €295.-. Zo stap je fris en zorgeloos op je nieuwe motor.
Bij Rouvoet Motoren kan je terecht voor:
Groot en klein onderhoud en reparatie aan alle merken motorfietsen.
* Verkoop van mooie en goede gebruikte motorfietsen, inruil van uw motorfiets.
* Verkoop van onderdelen en accessoires
* Winterstalling en opslag van motorfietsen.
* Schadeherstel van motorfietsen.
* Bandenservice.
* Verhuur van motoraanhanger.
Met vriendelijke groet,
Rouvoet Motoren
Nieuwe Havenweg 83 B
1216 BP Hilversum. Tel: 035-6210343 .
www.rouvoetmotoren.nl info@rouvoetmotoren.nl






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Rouvoet Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion