Nieuwsbrief:

HONDA  CRF 1100 L AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS - 2024

€ 20.800,- € 23.699,-
Garantie: Ja
6831 Km
HRC TRICOLOR
honda - crf-1100-l-africa-twin-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-adventure-sports
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024

Wij bieden de demo versie aan van onze HONDA CRF 1100 D4 ADVENTURE SPORTS DCT voor een scherpere prijs.

De nieuwe CRF1100L Africa Twin Adventure Sports ES is iets speciaals. Meer koppel in het middengebied voor krachtige inhaalmanoeuvres. Een 19-inch voorwiel met daarrond een 110/80-19 band, een lagere zadelhoogte en de Showa-EERA™ elektronische ophanging zorgen samen voor een vlekkeloze wegligging. En, om de capaciteit van de 24,8 liter benzinetank volledig te kunnen benutten, zorgen een nieuwe kuip en scherm voor windbescherming tijdens die lange, aangename dagen in het zadel. Hetgeen precies is waar deze machine voor gebouwd werd.
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2024 Motoroccasion