Passie voor motoren.
Sinds 1956 is dat de drive achter Mulders Motorcycles in Veendam (Groningen).
Eigenaar Jan Renken en zijn team van deskundige verkopers en monteurs zijn zelf fervente motorrijders. Ze weten als geen ander wat het is om u koning op de weg te laten voelen ... Mulders Motorcycles beschikt over een zeer moderne werkplaats, waar u prima terecht kunt voor onderhoud en reparatie.
Bij Mulders Motorcycles is uw motor, scooter, brommer, quad enzo-voort in prima handen zodat u atijd veilig onderweg bent. Met standaard meer dan 150 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad is Mulders Motorcycles de grootste motordealer in Noord-Nederland.
Of u nou een nieuwe motor of een occasion wilt kopen, Mulders Motorcycles is de motorzaak waar u moet zijn. Tuningspecialist. In motor en motorcross tuning optimalisering van het koppel en vermogen, zodat uw motorfiets (KTM, Honda, occasions) goed koppel en vermogen vasthoudt en direct reageert na gas geven. Bijkomend voordeel is dat een goed afgestelde motor zuiniger is.
Een stukje historie: HONDA in 1983 - De grootste voorsprong behaald men in 1983 in de racerij met de Interceptor (VFR), waarbij zowel het technische als presterende niveau enorm opgetild wordt voor wat betreft de latere toepassing in een productiemachine.
Honda's eerste "traditionele" V-twin custom motorfiets is de Shadow waarin wel toepassingen als vloeistofkoeling en cardanasaandrijving worden gecombineerd met een klassieke look. Het biedt daardoor ruimte voor Honda om zich in dit segment te begeven.
Anders dan de andere customproducenten die vooral probeerden te stylen werd deze gebouwd om te presteren en daardoor meteen een enorme motorhit waarmee Honda in aantallen één van de topprodukties van die dagen leverde. Samen met de VFR Interceptor waren eerste Magna's en later de Shadows de toonbeelden van de explosieve groei van Honda.